تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷

برف و باران میهمان سمنانی‌ها

این سامانه کماکان در استان سمنان فعال خواهد بود و بارش‌ها نیز تا اواخر روز چهارشنبه ادامه دارد. آسمان استان در روز پنج شنبه صاف خواهد شد
تدبیر24: سرپرست اداره تحقیقات اداره کل هواشناسی استان سمنان گفت: سامانه بارشی که وارد کشور شده است و نواحی غربی و جنوب غربی کشور را به شدت تحت تأثیر قرار داده، باعث بارش خفیف برف و باران در مناطق استان سمنان شده است.

ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه سمنان، افزود: این سامانه کماکان در استان سمنان فعال خواهد بود و بارش‌ها نیز تا اواخر روز چهارشنبه ادامه دارد. آسمان استان در روز پنج شنبه صاف خواهد شد.

وی اضافه کرد: سامانه بارشی که وارد کشور شده است باعث بارش‌های خفیف و اندک در استان سمنان شده است. میزان بارش‌ها در 24 ساعت گذشته در سمنان 0.7، گرمسار 0.1، آرادان 0.5، شهمیرزاد 0.4، مهدیشهر 1، ایوانکی 2 و سرخه 1 میلیمتر گزارش شده است.

ملکی افزود: طی 24 ساعت گذشته در مهدیشهر 0.5 سانتی متر، شهمیرزاد، 0.5 سانتی متر، ایوانکی 2 سانتی متر، سرخه 1.5 سانتی متر و سمنان 0.7 میلی متر برف باریده است. سامانه بارشی به سمت مناطق شرقی استان در حال حرکت است و امیدواریم در آن مناطق شاهد بارش های خوبی باشیم.

سرپرست اداره تحقیقات اداره کل هواشناسی سمنان خاطرنشان کرد: سامانه بارشی جدیدی نیز از اواخر روز جمعه وارد کشور خواهد شد.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: