تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰
هشت بازیکن تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران از جمله آندرانیک تیموریان و محسن مسلمان در آستانه محرومیت از هفتاد و هشتمین شهرآورد فوتبال پایتخت هستند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، پنج بازیکن تیم استقلال و سه بازیکن تیم پرسپولیس دو اخطاره هستند و در صورتی که در دیدار هفته بیست و دوم این تیم ها مقابل حریفان اخطار دریافت کنند، از شهرآورد فوتبال تهران محروم خواهند شد.

بازیکنان دو اخطاره استقلال را آندرانیک تیموریان، هاشم بیک زاده، پژمان نوری، مهرداد اولادی و مجید غلام نژاد و دو اخطاره های پرسپولیس را محسن مسلمان، امید عالیشاه و حسین ماهینی تشکیل می دهند.

البته سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نام محمدرضا خانزاده و فرهاد مجیدی را در حالی در فهرست بازیکنان در آستانه محرومیت تیم پرسپولیس و استقلال قرار داده است که خانزاده با جدایی از پرسپولیس به تیم ذوب آهن اصفهان پیوسته و مجیدی نیز از مستطیل سبز به عنوان بازیکن خداحافظی کرده است.

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران در هفته بیست و دوم لیگ برتر به ترتیب در تهران و اهواز رو در روی تیم های خوزستانی استقلال و فولاد قرار می گیرند.

پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد خوزستان محمدرضا خلعتبری و رضا حقیقی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و تیم استقلال بازیکن محرومی مقابل استقلال خوزستان ندارد.

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران هفتاد و هشتمین شهرآورد فوتبال تهران را روز جمعه 27 دی ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها