تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۴:۰۰
شبکه العالم از اعلام نتیجه کالبدشکافی جسد ماجد الماجد، تروریست سعودی خبر داد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، گزارش رسمی پزشکی قانونی در لبنان حاکی است که ماجد الماجد به دلیل بیماری و کاملا طبیعی جان داده است.

این تروریست سعودی سرکرده گروهک "عبدالله عزام" بود؛ گروهکی که مسئولیت حمله تروریستی نزدیک سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت را برعهده گرفت.

ماجد الماجد هفته گذشته توسط نیروهای امنیتی لبنانی دستگیر شد ولی ناگهان چند روز پس از دستگیری خبر مشکوکی در خصوص مرگ وی اعلام شد.

پنج‌شنبه گذشته منابع لبنانی تأکید کردند، "ماجد الماجد" سرکرده سعودی گروهکی که مسئولیت حمله تروریستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت را برعهده گرفت؛ از بندر بن سلطان، رئیس سازمان اطلاعات عربستان فرمان می‌گرفت.

پس از دستگیری این فرد توسط نیروهای لبنانی، مسئولان امنیتی از او آزمایش دی ان ای به عمل آوردند تا از هویتش اطمینان یابند.

ماجد الماجد طی سال‌های اخیر در اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان اقامت داشت و چند ماه قبل به سوریه رفت و با "ابومحمد الجولانی" سرکرده "جبهه النصره" بیعت کرد ولی پس از کودتایی ناکام علیه الجولانی به بیروت بازگشت. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها