تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
ساعت قبل زورگیری از یکی از اساتید دانشگاه در محدوده خیابان انقلاب به پلیس 110 اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای کلانتری در محل حاضر ....
تدبیر24: رئیس پلیس تهران از دستگیری چهار عامل زورگیری و مجروح کردن استاد دانشگاه تهران خبر داد و گفت: 4 عامل زورگیری و مجروح کردن رئیس دانشکده عمران دانشگاه تهران 36 ساعت پس از ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر شدند. فیلم پیش رو تصاویری است که از دوربین های مدار بسته یک شرکت خصوصی در نزدیکی خروجی پارکینگ دانشگاه ضبط شده و در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفته است.

سردار حسین ساجدی نیا پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 36 ساعت قبل زورگیری از یکی از اساتید دانشگاه در محدوده خیابان انقلاب به پلیس 110 اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای کلانتری در محل حاضر شدند. در بررسی ها مشخص شد 2 سر زورگیر با استفاده از سلاح سرد اقدام به مجروح کردن دکتر نایینی رئیس دانشکده عمران دانشگاه تهران کرده و پس از سرقت تلفن همراهش از محل متواری شدند. بلافاصله استاد مجروح به بیمارستان منتقل شد و گروه ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به پرونده شد.

به گفته رئیس پلیس تهران پس از انجام تحقیقات ساعت 3 بامداد امروز 4 نفر از جمله ضارب و فرد موتورسوار به همراه 2 همدستشان که باند زورگیری تشکیل داده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

ساجدی نیا با بیان اینکه شواهد و قرائن نشان می دهد که این افراد اقدامشان به دلیل استفاده از سلاح سرد حکم محاربه دارد تاکید کرد: پرونده این افراد پس از اقرار به ارتکاب این جرم به مرجع قضائی ارسال شد تا برخورد شایسته ای با این افراد صورت گیرد.

منبع:مجله مهر



دانلود

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها