تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳
رئیس سازمان حج و زیارت:

صرفه‌جویی12 میلیون‌دلاری حج تمتع

رئیس سازمان حج و زیارت از صرفه جویی 12 میلیون دلاری این سازمان در هزینه های حج تمتع سال آینده خبر داد و گفت: به طور قطع این مساله در کاهش هزینه های اعزام به سرزمین وحی در حج آینده نیز تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.
به گزارش تدبیر24 «سعید اوحدی» روز جمعه در گفت و گو با  ایرنا افزود: این صرفه جویی ها در مسکن و حمل و نقل زائران صورت گرفته است.

رئیس سازمان حج و زیارت یادآور شد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته 29 دی ماه آگهی پیش ثبت نام حج 93 اعلام می شود و ثبت نام در کاروان ها نیز از روز 18 بهمن ماه امسال آغاز می شود.

اوحدی در مورد پروازهای عمره مفرده جاری نیز گفت: پروازهایی که به دلیل شرایط نامناسب جوی روزهای اخیر تاخیر داشتند ، انجام شدند و در این زمینه با هتل های زائران ایرانی در مدینه و مکه هماهنگ کردیم تا زائرانی که پروازهایشان به تاخیر افتاده بود، 10 روز کامل را در سرزمین وحی اقامت داشته باشند.

اوحدی یادآور شد: اولویت های مرحله دوم اعزام های عمره مفرده از دوم بهمن ماه برای ثبت نام در کاروان فراخوان می شوند و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در این مرحله 400 هزار زائر ایرانی به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

بنابر اعلام سازمان حج و زیارت در عمره جاری که از 26 آذر ماه آغاز شده است ، حدود 850 هزار نفر در قالب پنج هزار کاروان به زیارت خانه مشرف می شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: