تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۰

13نمایش در بخش مهمان جشنواره فجر

هیأت انتخاب بخش مهمان سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر 13 نمایش را برای حضور در بخش میهمان این جشنواره معرفی کرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، بر این اساس نمایش های «آرش ساد» نوشته و کارگردانی محمد رحمانیان، «باغبان مرگ» نوشته محمد چرم شیر و کارگردانی آروند دشت آرای و «طلسم صبح» نوشته و کار قطب الدین صادقی در این بخش به روی صحنه می رود.

همچنین در این بخش «همو ریواس» نوشته و کار یاسر خاسب، «زندگی انسان» نوشته نیکلای آندریف کارگردانی مسعود دلخواه، «مرگ تصادفی یک آنارشیست» نوشته داریو فو و کارگردانی مصطفی عبدالهی به روی صحنه می شود.

«اپرای عروسکی لیلی و مجنون» به کارگردانی بهروز غریب پور، «معمای مطربان پریشان» نوشته یاسین حجازی و کارگردانی کوروش زارعی، «ازدواج اجباری» نوشته مولیر و کارگردانی داریوش مودبیان، «ننه دلاور» نوشته برتولت برشت به کارگردانی زهرا صبری، «مکبث» نوشته ویلیام شکسپیر به کارگردانی شهاب آگاهی، «آش سرخ پشت پا» نوشته خسرو امیری به کارگردانی بیژن مرادی و «نمایش خون و گل سرخ» نوشته و کارگردانی بهزاد فراهانی آثار راه یافته به این بخش را تشکیل می دهند.

سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 24 دی تا 12 بهمن در تهران و دیگر استان های کشور برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: