تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷

تریاک با طعم خیار در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 83 کیلوگرم مواد افیونی تریاک در پوشش بار خیار از یک دستگاه کامیون توسط ماموران مبارزه بامواد مخدر در استان خبر داد
تدبیر24: منطقه همدان،‌ سرهنگ "حاجی محمد مهدیان نسب" اظهار کرد: به دنبال تلاش‌های اطلاعاتی و شبانه روزی این پلیس مشخص شد شخصی به هویت" ج- الف" در سطح وسیع اقدام به تهیه و ورود مواد مخدر از نوع تریاک از شرق کشور به استان همدان می کند، ‌بنابراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده دریافتند که فرد مورد نظر اقدام به خرید مواد مخدر تریاک در اوزان بالا و توزیع آن می‌کند و قصد دارد به تازگی با یک دستگاه خودرو کامیون در پوشش بار خیارمواد مخدر تریاک را به استان وارد کند.

سرهنگ مهدیان نسب تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی کنترل خودروهای عبوری در مبادی ورودی استان سرانجام توانستند خودرو مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: در بررسی مدارک کامیون توقیف شده مشخص شد این خودرو از مبدا جیرفت اقدام به بارگیری خیار به مقصد استان کرمانشاه کرده که در بازرسی انجام شده، مقدار 83 کیلو و 800 گرم تریاک در قالب پنج بسته که به طرز بسیار ماهرانه در داخل لوله پلی اتیلن و در داخل کیسه‌های خیار جاسازی شده بود، کشف شد.

وی گفت: با تلاش مجموعه نیروی انتظامی، همدان برای قاچاقچیان و قانون شکنان نا امن و بستر ایمنی برای فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهروندان است.

منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: