تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۲

رد ارتباط میت با ترور سه رهبر کرد

سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه میت با انتشار اطلاعیه ای ارتباط این سازمان با ترور سه نفر از رهبران ˈ پ.ک.ک ˈ در پاریس را تکذیب کرد.
تدبیر24: برخی از رسانه های ترکیه سازمان اطلاعات و امنیت این کشور را متهم به دخالت در ترور سه نفر از رهبران حزب غیر قانونی کارگران کرد ˈپ.ک.کˈ در پاریس ، برای ضربه زدن به روند مذاکرات صلح دولت آنکارا با این حزب کردند

سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه در این اطلاعیه هرگونه ارتباط این سازمان با ترور سه رهبر ˈپ.ک.کˈ را تکذیب و اخبار منتشر شده توسط رسانه های جمعی در این باره را رد کرد.

در این اطلاعیه آمده است : با این وجود این سازمان بررسی های لازم را در لایه های داخلی آن آغاز کرده است.

همزمان با آغاز مذاکرات صلح میان حکومت ترکیه با عبدالله اوج آلان ˈ رهبر زندانیˈˈˈپ.ک.کˈ سه تن از سران ˈپ.ک.ک سال گذشته در پاریس به قتل رسیدند.

ˈˈسکینه جانسز از بنیانگذاران ˈˈپ.ک.ک ˈˈ و دو زن دیگر از سرانˈ ˈپ.ک.ک ˈدر حمله افراد ناشناس به ضرب گلوله کشته شدند.

این حادثه درˈˈمرکز اطلاعات کردستانˈˈ در پاریس که باˈˈ پ.ک.کˈ ˈارتباط نزدیک دارد، رخ داد و در این حادثه ˈفیدان دوغانˈ عضو نهاد موسوم به کنگره ملی کرد در اروپا و ˈلیلا سونمز ˈ از فعالان کرد نیز کشته شدند.

وکیل ˈ فتح الله گولن ˈ رهبر جماعت نور در ترکیه، نیز پیش از این اتهام دست داشتن این جماعت در ترور سه نفر از رهبران ˈپ.ک.کˈ در پاریس را رد کرده بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: