تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵

انفجار بمب در ریل قطار پاکستان

مقام های پلیس پاکستان اعلام کردند که بر اثر انفجار بمب جاسازی شده در خط ریل قطار مسافربری در ایالت ˈپنجابˈ در شرق این کشور، امروز (جمعه) پنج تن کشته و 60 نفر دیگر زخمی شدند.
تدبیر24: مقام های پلیس ایالت پنجاب پاکستان در گفت و گو با خبرنگاران گفتند که قطار مسافربری ˈخوشحال خان ختک اکسپرسˈ در ایستگاه ˈکوتلا حسن شاهˈ شهر ˈراجن پورˈ این ایالت بر اثر انفجار بمب متوقف شد.

به گفته مقام های یاد شده، این قطار مسافربری از شهر پیشاور (مرکز ایالت خیبرپختونخوا در شمال غرب این کشور) عازم کراچی مرکز ایالت سند در جنوب پاکستان بود و بر اثر انفجار هفت واگن قطار نیز واژگون شد.

تیم های امدادی با حضور در محل، اجساد قربانیان و مجروحان این حادثه را به مرکز پزشک قانونی و بیمارستان شهر راجن پور منتقل کردند.

منابع بیمارستانی در گفت و گو با رسانه های محلی وضعیت 10 نفر از زخمی های این حادثه را وخیم گزارش کردند.

گزارش ها حاکی است که نیروهای امنیتی، یگان های ضدتروریستی و دیگر واحدهای نیروی پلیس ایالت پنجاب و مستقر در شهر راجن پور با حضور در محل، منطقه را محاصره کرده اند و تحقیق برای شناسایی عوامل این اقدام ادامه دارد.

در پی این انفجار، برنامه های ورود و خروج قطارها از ایستگاه شهر لاهور و بیشتر شهرهای ایالت پنجاب پاکستان به تعویق افتاده است.

هیچ فرد و یا گروهی تاکنون مسوولیت این انفجار را به عهده نگرفته است.

در گذشته، شورشیان گروه ˈارتش آزادی طلب سندˈ مسوولیت چند فقره از عملیات های بمب گذاری در مسیر عبور قطارهای مسافربری در ایالت سند در جنوب و پنجاب پاکستان را به عهده گرفته بودند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: