تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰
پیش از این رئیس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از حضور هیات سرمایه‌گذاری فرانسوی در ایران طی اواخر دی تا اواسط بهمن امسال خبر داده بود که وال استریت ژورنال نیز در تازه‌ترین گزارش خود این موضوع را تایید کرد.
تدبیر24: مهدی کرباسیان خبر داده بود که طیف متنوعی از پروژ‌ه‌های معدنی و فولادی به هیات سرمایه‌گذاری فرانسوی معرفی خواهد شد تا آن‌ها بتوانند در مشارکت و سرمایه‌گذاری مشترک با ایرانی‌ها در این پروژه‌ها حضور پیدا کنند.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که وال استریت ژورنال در تازه‌ترین گزارش خود خبر داد که مدیران تعدادی از شرکت‌های بزرگ فرانسوی از جمله غول‌های انرژی جی.دی.اف سوئز و آلستوم ماه آینده به تهران سفر خواهند کرد.

سفری که نشان‌دهنده موج جدید همکاری شرکت‌های غربی با ایران در پی رفع تدریجی تحریم‌های غرب علیه این کشور است.

شرکت جی.دی.اف سوئز یک شرکت بین المللی فرانسوی بوده که در زمینه تولید و توزیع برق ، گاز طبیعی و انرژی های تجدیدپذیر فعالیت می‌کند.

شرکت آلستوم نیز یک شرکت بین المللی فرانسوی بوده که در حوزه‌های مرتبط با تولید برق و بازارهای حمل و نقل فعالیت می‌کند.

اواخر آذر ماه امسال هم مدیر عامل و نایب رییس بزرگترین تشکل بخش خصوصی فرانسه با نام MEDEF همراه با دیپلمات‌های سفارت این کشور در ایران و در دیدار با رییس ایمیدرو خبر دادند که روزهای چهار و پنج فوریه 2014 (15 و 16 بهمن) مدیران بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی فرانسه در تمامی حوزه‌های کسب و کار به ایران سفر خواهند کرد که بخشی ازاین هیات فعالان معدنی و صنایع معدنی هستند.

در همین حال سی و دومین کنگره بین المللی علوم زمین هم اواخر بهمن ماه امسال در تهران برگزار می شود که تاکنون حضور بیش از صد کارشناس خارجی در آن قطعی شده است.

این امکان وجود دارد که حضور هیات فرانسوی در ایران همزمان با برگزاری سی و دومین کنگره بین المللی علوم زمین شود حتی اگر این اتفاق رخ ندهد حضور این هیات در ایران نشان دهنده بازگشت شرکت‌های فرانسوی به حوزه‌های مختلف اقتصادی ایران است؛ حضوری که تاکنون بیشتر با نام‌های پژو و رنو در صنعت خودروسازی ایران شناخته شده است. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها