تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰

شناسنامه‌دار کردن قاچاقچیان

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ناجا از شناسنامه‌دار کردن قاچاقچیان خبر داد و گفت: تمامی مجرمان بر اساس سوابق و نوع جرم، دارای شناسنامه می‌شوند.
تدبیر24: سردار زمانیان با اعلام خبر شناسنامه‌دار کردن قاچاقچیان کالا، گفت: پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ناجا در راستای کنترل مجرمان سابقه‌دار، اقدام به شناسنامه‌دار کردن آنها می‌کند.

وی با بیان اینکه سابقه مجرمان دستگیر شده بر اساس سوابق و نوع جرم طبقه‌بندی می‌شود، گفت: کنترل مجرمان سابقه‌دار به عنوان یکی از برنامه‌های مهم این پلیس در دستور کار قرار دارد.

بازگشت به چرخه قاچاق برای قاچاقچیان می‌صرفد

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه متاسفانه به دلیل ضعف قانونی، بسیاری از قاچاقچیان مجددا به انجام اعمال مجرمانه خود در حوزه قاچاق کالا و ارز بازمی‌گردند، گفت: متاسفانه ریسک قانونی در حوزه قاچاق زیاد نیست و بازگشتن به چرخه قاچاق برای قاچاقچیان می‌صرفد!

زمانیان با بیان اینکه درصد بالایی از مجرمان سابقه‌دار، دوباره برای انجام اعمال مجرمانه خود، به قاچاق روی می‌آورند، گفت: مجرمان همیشه سعی می‌کنند که جابجایی و جاسازی کالاهای قاچاق را به گونه‌ای انجام دهند که پلیس نتواند آن را پیدا کند. اما به قاچاقچیان اعلام می‌کنم که همان گونه که آنها به دنبال روش‌های جدید و ابداعی هستند، پلیس نیز مصمم برای دستگیری آنهاست. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: