تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۰

7کشته در انفجار پیشاور پاکستان

مقامهای پلیس پاکستان گزارش دادند: انفجار پنجشنبه در شهر ˈپیشاورˈ مرکز ایالت خیبرپختونخوا در شمال غرب این کشور؛ هفت کشته و 11 زخمی برجا گذاشت.
تدبیر24: مقامهای پلیس پیشاور در گفت وگو با خبرنگاران گفتند: این انفجار امروز در داخل تعمیرگاه خودرو در منطقه ˈاسکیم چوکˈ این شهر صورت گرفت.

نیروهای پلیس، ارتش و مقامات نهادهای امنیتی پاکستان در پیشاور محل حادثه را زیر نظر گرفته و مشغول تحقیق و بررسی علل این انفجار هستند.

این مقامها افزودند که تاکنون ماهیت اصلی این انفجار مشخص نشده است اما رسانه های پاکستانی انفجار بمب جاسازی شده در یک خودرو در داخل تعمیرگاه مورد نظر را علت اصلی حادثه بیان کردند.

تیم های امدادی با حضور در محل انفجار، اجساد قربانیان و زخمیهای این حادثه را به مرکز پزشک قانونی و بیمارستان ˈلیدی ردینگˈ شهر پیشاور منتقل کردند.

تاکنون هیچ گروهی مسوولیت این انفجار را به عهده نگرفته است با این حال مقام های پاکستانی شبه نظامیان ˈتحریک طالبانˈ را برای انجام حملات تروریستی و بمبگذاری علیه نیروهای امنیتی پاکستان و شهروندان این کشور مقصر می دانند.

موج حملات تروریستی و انفجارهای بمب در مناطق مختلف ایالت خیبرپختونخوای پاکستان در روزهای اخیر تشدید شده و شبه نظامیان به طور معمول نیروهای پلیس و ارتش این کشور را مورد هدف قرار می دهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: