تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵

افشاگری نخست وزیر ترکیه

رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه ، علیه حزب مخالف جمهوری خواه بزرگترین حزب مخالف دولت آنکارا در مجلس ملی این کشور افشاگری کرد.
تدبیر24: به گزارش منابع خبری ترکیه، نخست وزیرترکیه بانزدیک شدن به انتخابات شهرداری ها دراین کشور امروز در میان هواداران حزب حاکم عدالت و توسعه در استانبول ادعا کرد مدارکی وجود دارد که نشان می دهد ˈ مصطفی ساریگل ˈ نامزد حزب جمهوری خواه برای تصدی پست شهرداری استانبول با اتهامات فساد مالی مواجه است.

وی افزود : این مدارک نشان می دهد که نامزد حزب جمهوری خواه در مدتی که شهردار بوده با مافیای ساخت و ساز در این شهر ارتباط داشته است .

مصطفی ساریگل در پی این سخنان ، در مطلبی که در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر شد اتهامات نخست وزیر ترکیه را تکذیب کرد و نوشت این تبلیغات سیاه ره به جایی نخواهد برد .

ˈ کمال قلیچداراوغلو ˈ رهبر حزب جمهوری خواه نیز در خصوص سخنان نخست وزیر ترکیه واکنش نشان داد و این سخنان را باج خواهی عنوان کرد.

وی همچنین نخست وزیر ترکیه را به شرکت در یک مناظره تلویزیونی دعوت کرد.

انتخابات شهرداری ها در ترکیه روز دهم فروردین ماه سال آینده با شرکت نمایندگان 27 حزب برگزار خواهد شد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: