تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۴:۰۰
شاهرخ شهنازی:

افشارزاده یک رزمنده واقعی است

با انجام مراسم اختتامیه مسابقه‌های پینگ‌پنگ جام فجر با حضور تیم‌های شرکت کننده و مسئولان ورزش به پایان رسید.
تدبیر24: محمد زارع‌پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مراسم اختتامیه مسابقه‌های بین‌المللی پینگ‌پنگ جام فجر اظهار کرد: این مسابقه‌ها سومین دوره‌ای بود که دارای رنکینگ بین‌المللی بود و نتایج هم مشخص شد که نوشاد عالمیان هم توانست در بخش انفرادی قهرمان شود و قهرمانی بخش دو نفره هم به برادران عالمیان رسید.

وی ضمن خیر مقدم گویی به کشورهای مختلف شرکت کننده در این رقابت‌ها گفت: برای این مسابقه‌ها 20 هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده بود که 12 هزار دلار برای بخش مردان و 8 هزار دلار هم برای بخش بانوان اختصاص یافت.

وی افزود: امیدواریم در دوره‌های بعد بتوانیم هرچه بهتر این رقابت‌ها را برگزار کنیم تا تیم‌های بهتر و بازیکنان با رنکینگ بهتری در این رقابت‌ها حضور یابند.

زارع‌پور خاطرنشان کرد: ما پیش از این قول داده بودیم که دو برنامه را در پینگ‌پنگ اجرایی کنیم، اما به دلیل محدودیت‌های مالی نتوانستیم این قول‌ها را عملیاتی کنیم، اما در نظر داریم در سال 2014 یعنی در سال 93 مسابقه‌های ستارگان آسیا و جهان را برگزار کنیم تا ستارگان جهان به ایران بیایند و روند پیشرفت تیم ایران هم به همین شکل ادامه یابد.

در ادامه این برنامه شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک طی سخنانی گفت: ما شاگرد کوچک آقای افشارزاده هستیم و باید از حضور ایشان که بیش از نیم قرن در ورزش کشور هستند، تشکر کنم. او زحمات بسیاری را در ورزش کشیده است و من هم سعی می‌کنم که با عزم ایشان و این توفیقی که او به من داده به عنوان یک شاگرد، وظیفه خود را انجام دهم.

وی ادامه داد: افشارزاده سال‌های طولانی است که در عرصه ورزش کشور فعالیت می‌کند و شما هم او را می‌شناسید و می‌دانید که بدون چشم‌داشت حتی بسیاری از مواقع که مورد بی‌مهری قرار گرفت، به این بی‌مهری‌ها توجه نکرد و به کار خود ادامه داد.

شهنازی افزود: شهادت می‌دهم در این 5 سال اخیر که در خدمت شما بوده‌ام، زمانی که ناملایماتی در عرصه کاری برای افشارزاده پیش می‌آمد می‌دیدم که توجهی به این حواشی ندارد و تمام فکر و ذکر خود را برای کار ورزش گذاشته است. زمانی که می‌پرسیدم که این ناملایمات او را اذیت می‌کند، پاسخ می‌داد من به این موضوعات توجهی ندارم آنچه وظیفه‌ام است را انجام می‌دهم.

شهنازی تاکید کرد: باید افشارزاده را یک رزمنده واقعی در عرصه ورزش بدانیم که ارزش او کمتر از یک رزمنده در جبهه‌های جنگ نیست.

وی خاطرنشان کرد:‌ امروز اولین روز کاری‌ام در کمیته ملی المپیک بود و پیش از اینکه کار خود را آغاز کنم، از او اجازه گرفتم و ایشان هم این اجازه را به من داد تا بتوانم کارها را انجام دهم. من از افشارزاده خواستم که ما را تنها نگذارد تا ما هم همچون سابق مانند سربازانی آنچه که وظیفه‌مان است را انجام دهیم و او هم با سعه صدر و بزرگواری دست نوازش خود را بر سر ما گذاشته است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه از ابتکار زارع‌پور تشکر کرد و گفت: از آقای زارع‌پور که این ابتکار خوب را به خرج داد و برای آقای افشارزاده این تمبر یادبود را با همکاری اداره پست تهیه کرد تشکر می‌کنم.

 در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها، مناف هاشمی معاون امور مالی وزارت ورزش، بهرام افشارزاده و شمس معاون سازمان خصوصی سازی و شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک حضور دارند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: