تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴

اتوبوس‌های بوشهری به فکر آلودگی هوا

مسئول روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی بوشهر و حومه گفت: با هدف ترغیب مردم به استفاده از وسایل نقلیه عمومی و گرامیداشت هفته هوای پاک، دوشنبه 87 دستگاه خودرو جمعی این سازمان، بوشهری ها را رایگان جابه جا کردند.
تدبیر24: ایرج حسین پور گفت:بوشهری ها تا پایان وقت اداری امروزدر 17 خط و 444کیلومتر خطوط تحت پوشش ناوگان عمومی سازمان اتوبوسرانی بوشهر و حومه رایگان جابه جا کردند.

وی بیان کرد:به طور میانگین در شبانه روز 22 هزار بوشهری از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند.

مسوول روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی بوشهر و حومه اضافه کرد:از 100 ایستگاه در محدود خطوط شهری اتوبوسرانی بوشهر تاکنون 17 ایستگاه مکانیزه شده اند.

حسین پور ادامه داد: ایستگاه های یادشده سرپوشیده و مجهز به وسایل سرمایی و گرمایی و 20 صندلی انتظار هستند.

وی گفت: 90درصد اتوبوس های بوشهر مجهز به کارت خوان بلیت الکترونیک هستند.

حسین پور افزود: استفاده بهینه از زمان، مشارکت مسافران در کنترل اتوبوس ها و فراهم شدن زمینه مدیریت و برنامه ریزی بهتر برای خطوط از جمله مزایای تجهیز اتوبوس ها به کارخوان است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: