تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۲

انهدام دو شبکه قاچاق اسلحه

فرمانده انتظامی استان فارس گفت : با تلاش ماموران انتظامی ، دو شبکه قاچاق اسلحه دراین استان منهدم وتعداد 49 قبضه سلاح غیرمجاز از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.
تدبیر24: سردار سرتیپ دوم سیروس سجادیان عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: موقعیت جغرافیایی ایران سبب شده کشورمان درمسیر ترانزیت اسلحه منطقه خاورمیانه قرار گیرد.

وی ادامه داد: موقعیت جغرافیایی، اقلیمی، عشیره ای و معیشتی مانند دامداری در استان فارس باعث تمایل برخی افراد به داشتن سلاح شده است.

وی گفت: همین امر سبب شده برخی افراد سودجو به انگیزه کسب منافع مادی، با راه اندازی شبکه قاچاق تسلیحات غیرمجاز، اقدام به توزیع سلاح در شهرستان های استان فارس کنند.

این مقام مسوول ادامه داد: با توجه به گسترش دامنه مصادیق اسلحه و مهمات غیر مجاز و ظهور جرائمی نظیر اقدامات تبهکارانه، قدرت نمائی، شرارت، نزاع های مسلحانه، سرقت های مسلحانه، گروگان گیری، راهزنی وشیوع خشونت های خانوادگی، پلیس فارس جمع آوری سلاح غیرمجاز و برخورد با شبکه قاچاق تسلیحات غیرمجاز را در دستور کار خود قرار داده است.

سردار ˈسجادیانˈ گفت: در این راستا ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی دو شبکه قاچاق تسلیحات غیرمجاز را شناسایی و حرکات اعضای این دو باند را زیر نظر قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران متوجه شدند اعضای این دو شبکه قصد دارند دو محموله اسلحه از استان های غربی کشور را به استان فارس انتقال و آن را در اختیار توزیع کنندگان قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: با اقدامات اطلاعاتی انجام شده، اولین محموله در حالی که در یک دستگاه خودرو زانتیا جاسازی و توسط یک دستگاه خودرو پ‍ژو 405 اسکورت می شد در بدو ورود به شهر شیراز بوسیله ماموران انتظامی متوقف شد.

سردار ˈسجادیانˈ گفت: در اقدامی سریع خودرو توسط ماموران متوقف و در بازرسی از آن تعداد 28 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد.

وی ادامه داد: پس از آن، شناسایی و توقیف محموله دوم در دستور کار قرار گرفت و ماموران متوجه ورود این محموله به استان شدند که با زیر نظر قرار دادن قاچاقچیان، مشخص شد محموله در یک منزل مسکونی واقع در شهرستان مرودشت تخلیه شده است.

وی اظهارکرد:ماموران دریک عملیات منسجم ازمحل بازرسی و ضمن دستگیری سر شبکه باند ، تعداد 21 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را در آن محل کشف کردند.

سردار سجادیان گفت: دراین رابطه چهار دستگاه خودرو سواری (یک دستگاه خودرو زانتیا، سه دستگاه خودرو پژو 405) توقیف و سه نفر دستگیر که یکی از آنها اهل استان فارس و دو نفر دیگر اهل و ساکن ارومیه هستند.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: به منظور ایجاد امنیت مطلوب برای شهروندان، برخورد با قاچاقچیان سلاح و شناسائی مناطق آلوده به سلاح غیرمجاز در دستور کار ماموران انتظامی فارس قرار دارد و دارندگان سلاح غیرمجاز دستگیری و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: