تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸

موفقیت دولت در مهار تورم

استاندار کرمان گفت: دولت در مهار تورم موفق بوده و اکنون مبارزه با رکود اقتصادی را شروع کرده است.
تدبیر24: ˈعلیرضا رزم حسینیˈ در نشست شورای اداری شهرستانهای جیرفت، عنبرآباد و فاریاب به میزبانی جیرفت، افزود: نباید مشارکت همه مردم را برای تحقق حماسه سیاسی فراموش کنیم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب از همه دولتها حمایت می کنند و دولتمردان هم با کارآمدی کارنامه درخشانی را ارائه دهند.

استاندار کرمان ادامه داد: پارسال از نظر اقتصادی، سیاسی و اتحاد سران قوا سال خوبی نبود اما امروز یک دولت ولایتمدار و در راس آن فردی روحانی، عاقل، قانونگرا و راستگو وجود دارد و اتحاد قوا مثال زدنی است.

وی افزود: تا تورم مهار نشود نمی توان کار مبارزه با رکود اقتصادی را شروع کرد لذا اکنون دولت که در مهار تورم موفق بوده به سوی مبارزه با رکود اقتصادی حرکت می کند.

او گفت: همدلی بسیار عالی در دولت وجود دارد و آرامشی در اقتصاد کشور نمود داشته که پشتوانه آن تدبیر و امید بوده است.

استاندار کرمان با اشاره به نامگذاری ˈسال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادیˈ از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: حماسه اقتصادی یک فرآیند است و ساز و کار می خواهد.

رزم حسینی فشارهای اقتصادی را رو به کاهش دانست و گفت: اگر می خواهیم حماسه اقتصادی رقم بخورد باید مردم را به صحنه آورد زیرا با محوریت مردم می توان حماسه اقتصادی را رقم زد.

وی یکی از اصول توسعه پایدار را حضور مردم در صحنه اقتصاد ذکر و بیان کرد: همیشه شعار مردم را سر می دهیم اما از آنها استفاده نمی کنیم اگر مردم در اقتصاد حضور یابند اقتصاد ما پویا می شود زیرا اقتصاد بر پایه مردم است.

او افزود: مردم تشکلها و انجمنها را راه اندازی و با تشکل مطالبات خود را دنبال کنند و باید ثروت مردم را در اقتصاد سهیم کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: