تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵

بازگشت افغانی‌های غیرمجاز

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: 47 تبعه افغان غیرمجاز که در محور مهر به پارسیان هرمزگان دستگیر شده بودند، پنجشنبه شب با یک دستگاه اتوبوس به کشورشان بازگردانده شدند.
تدبیر24: سید علاء الدین کراماتی افزود: این افراد که از مرزهای شرقی وارد استان فارس شده بودند، روز گذشته قصد داشتند از طریق سه دستگاه پژو 405 و یک دستگاه پراید به استان هرمزگان نفوذ کنند که توسط ماموران انتظامی شهرستان مهر شناسایی و دستگیر شدند.

براساس این گزارش ،این افراد که با احتساب رانندگان در قالب چهار خودروی یاد شده جاسازی شده بودند، در نوع خود یک رکورد جدید را در پرشماری سرنشینان خودروی پژو ثبت کرده اند.

این گزارش همچنین حاکیست، رانندگان متخلف بابت انتقال هرکدام از این افراد از شهرستان مهر به پارسیان 250هزار ریال کرایه دریافت کرده بودند.

شهرستان مهر در 424کیلومتری جنوب شیراز و هم مرز با استان هرمزگان می باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: