تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۱۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸

کشف شبکه قاچاق زیرزمینی سوخت

فرمانده دریابانی پایگاه چابهار از کشف شبکه قاچاق زیرزمینی سوخت و 200 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های این شهرستان خبر داد.
تدبیر24: سرهنگ رحمان حسینی در این باره گفت: ماموران پایگاه دریابانی چابهار با انجام اقدامات اطلاعاتی، از فعالیت عده‌ای در امر قاچاق سوخت باخبر شده و اقدامات خود در این زمینه را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات خود از محل دقیق دپوی سوخت قاچاق باخبر شدند، افزود: پس از اخذ مجوز قضایی، دریابانان در بازرسی از این محل، تانکرهای سوخت که در حفره‌های زیرزمینی جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده دریابانی پایگاه چابهار اضافه کرد: در این عملیات در مجموع 200 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط و این محل دپوی زیرزمینی سوخت نیز منهدم شد.

به گفته حسینی، تحقیقات ماموران برای شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق سوخت ادامه دارد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: