تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر از دستگیری چهار تن از اراذل و اوباشی که اقدام به عربده‌کشی و تخریب خودروهای شهروندان کرده بودند، خبر داد.
تدبیر24: سرگرد دلاور القاصی‌ مهر در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۲۱:۳۰ پنجم بهمن ماه سال جاری ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر از طریق تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان عربده‌کشی چند تن از اراذل و اوباش در محدوده خیابان ابوذر قرار گرفتند.

وی افزود: ماموران این کلانتری با حضور در محل حادثه و ثبت اظهارات شاهدان، دریافتند که چهار نفر از اراذل و اوباش با یک دستگاه خودروی وانت پیکان و یک دستگاه موتورسیکلت به این محل مراجعه کرده و اقدام به فحاشی، عربده‌کشی و تخریب چهار دستگاه خودرو کردند.

رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر با بیان اینکه این اراذل و اوباش پس از اقدام مجرمانه خود، از محل متواری شدند، گفت: ماموران با اجرای طرح مهار و بکارگیری منابع اطلاعاتی، توانستند ساعتی بعد متهمان را در حالی که در خیابان زمزم مشغول تردد بودند، دستگیر و به مقام قضایی تحویل دهند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها