تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
مدیرکل نظارت و ارزیابی مواد مخدر سازمان غذا و دارو گفت: داروی لیدو کائین (بی حس کننده موضعی Lidocaine ) از همه مراکز درمانی از جمله بیمارستانها و درمانگاه های کشور جمع آوری می شود.
تدبیر24: «مهدی پیر صالحی» دلیل جمع آوری این داروی بی حس کننده را از مراکز درمانی احتمال ایجاد ذره در آمپول عنوان کرد و گفت : 20سری ساخته شده از این دارو باید از بازار جمع آوری شود.

به گفته وی شرکت سازنده این دارو ( اریون ) نیز خواستار جمع آوری داروی لیدوکائین از مراکز درمانی کشور شده است .

لیدوکائین به عنوان بی حس کننده موضعی در جراحی های کوچک و دندانپزشکی استفاده می شود، این دارو به همراه کوکایین پرمصرف ترین داروهایی هستند که در دندانپزشکی به عنوان بی حس کننده به کار می رود.

پماد لیدوکائین در درمان دردهای موضعی مانند سوختگی و گزش حشرات به کار می رود و همچنین برای بی حسی نخاعی نیز تزریق می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها