تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲
جاسوس‌های انگلیسی برای به دام انداختن افراد مورد نظر خود، از حقه‌های کثیف جنسی استفاده می‌کنند.
تدبیر24: به نقل از جمهوری اسلامی، جاسوس‌های انگلیسی برای به دام انداختن افراد مورد نظر خود، از حقه‌های کثیف جنسی استفاده می‌کنند. براساس گزارش شبکه خبری ان.بی.سی نیوز که با استناد به مدارک جدیدی از افشاگری‌های ادوارد اسنودن تهیه شده است گروه "بررسی مشترک تهدید و اطلاعات" که از واحدهای جاسوسی و محرمانه انگلیسی است، بین سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۱ ماموریت‌های خود علیه جاسوس‌های رقیب، هکر‌ها، مظنونین به اقدامات تروریستی، قاچاقچیان اسلحه و دیگر تبهکاران را با استفاده از حقه‌های جنسی به دام انداخته‌اند. این جاسوسان، برای گرفتار کردن افراد مورد نظر خود در تله‌های جنسی، از شبکه‌های اجتماعی مثل توئیتر، فلیکر، فیس بوک و یوتیوب استفاده کرده‌اند. اریک کینگ، حقوقدان و استاد دانشکده حقوق فناوری اطلاعات در کالج اقتصاد لندن به ان.بی.سی گفته است جاسوس‌های انگلیسی در حالی دست به این حربه‌های غیرقانونی زده‌اند که دولت انگلیس، خود از استراتژی‌های مشابه در دیگر دولت‌ها به شدت انتقاد می‌کند.

* رئیس کنگره بیداری و یکی از شیوخ عشایر عراق تصویری از پول جدید داعش را از طریق تلفن همراه خود نشان داد که در سمت راست این پول که دینار داعش خوانده می‌شود، تصویر "اسامه بن لادن" سرکرده سابق القاعده با آرم داعش و امضای وزیر دارایی این گروه تروریستی قرار دارد. به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ "شیخ احمد ابوریشه" رئیس کنگره بیداری عراق در جریان بحث و بررسی مفاد طرح ارایه شده برای پایان دادن به بحران کنونی الانبار، این تصویر را نشان داد که گروه تروریستی "دولت اسلامی در عراق و شام" (داعش) در این استان منتشر کرده است. ابوریشه این اقدام گروه تروریستی را مدرک و دلیل روشنی درباره حضور این گروه تروریستی در الانبار دانست که گروه‌های وابسته به اقلیت همچون متحدون به ریاست اسامه النجیفی رئیس مجلس عراق همچنان وجود چنین تروریست‌های خطرناکی را در الانبار انکار کرده و به محکومیت عملیات ارتش و عشایر برای سرکوب آنها می‌پردازند. ابوریشه با نشان دادن "دینار داعش" در خلال بررسی بندهای ابتکاری که برای پایان دادن به بحران الانبار ارائه کرد، اظهار داشت جنگ علیه گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام(داعش) از طریق ارتش و پلیس با حمایت تمام عشایر ادامه دارد و عشایر الانبار از حاکمیت امنیت و قانون و اقتدار دولت حمایت می‌کنند.

* مسئولان دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد آمریکا به تازگی آیه‌ای از قرآن کریم را بر سردر ورودی این دانشکده قرار داده‌اند. به نقل از روسیا الیوم، مسئولان دانشکده هاروارد آمریکا این آیه را بر سردر ورودی اصلی دانشکده حقوق این دانشگاه قرار داده‌اند. این آیه از قرآن کریم که آیه ۱۳۵ سوره نساء است در روی دیواری که مختص به درج مهمترین عبارات و نوشته‌ها درباره عدالت است، قرار داده شده است. متن این آیه به رعایت عدالت در همه احوالات و نظارت الهی بر اعمال انسانها اشاره دارد: "یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ شُهَدَاءَ لِلَّـهِ وَلَوْ عَلَی? أَنفُسِکُمْ أَوِ الْوَالِدَیْنِ وَالْأَقْرَبِینَ ? إِن یَکُنْ غَنِیًّا أَوْ فَقِیرًا فَاللَّـهُ أَوْلَی? بِهِمَا ? فَلَا تَتَّبِعُوا الْهَوَی? أَن تَعْدِلُوا ? وَإِن تَلْوُوا أَوْ تُعْرِضُوا فَإِنَّ‌الله کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیرًا " که البته ترجمه انگلیسی آن بر سردر ورودی اصلی دانشکده حقوق هاروارد نقش بسته است. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها