تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶

درگیری اکبرپور را از خودش بپرسید

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ماجرای حاشیه‌ای که گفته می‌شود مربوط به اکبرپور است را باید از خودش بپرسید.
تدبیر24: میرشاد ماجدی در پایان دیدار استقلال و سایپای البرز که با برتری ۲ بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید، عنوان کرد: با توجه به اینکه دیگر مدعیان موفق شده بودند در بازی‌های خود پیروز شوند، به پیروزی برابر سایپا احتیاج داشتیم. خوشحالم که صدر جدول را حفظ کردیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی با ابراز رضایت از نتیجه کسب شده برابر سایپا افزود: اردوی ۵ روزه در کیش خواهیم داشت تا بازیکنان در کنار هم باشند و این اردو به نوعی ریکاوری و انجام تمرینات تاکتیکی ما خواهد بود و بعد از این اردو باید به دیدار ملوان برویم. ملوان تیم خوب و قدیمی است و باید بگویم ۴ دیدار تا قهرمانی داریم و باید از ۴ خوان عبور کنیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود سیاوش اکبرپور در بیمارستان زد و خورد کرده و پرستار را زده است، گفت: در این خصوص چیزی به آن صورت نشنیدم و تنها در رسانه‌ها برخی اخبار را دیده‌ام. بهتر است در این خصوص از خود اکبرپور سوال کنید اما اگر رسانه‌ها از بازیکنی نامی ببرند ما هم از بازیکن‌مان سوال خواهیم کرد تا ببینیم مسئله چه چیزی است.

ماجدی با بیان اینکه این یک مسئله شخصی است، اظهار داشت: ما با یک مسئله شخصی روبرو شدیم اما باید در این خصوص با بازیکنمان صحبت کنیم. در این چند روز فقط درگیر دیدار با سایپا بودیم و وقت نداشتیم به حاشیه‌ها بپردازیم. دیدار با سایپا بازی مهمی بود و پل ما برای قهرمان شدن محسوب می‌شد و تمرکزمان را روی این بازی گذاشته بودیم.

وی تصریح کرد: من نامی از بازیکنی که گفته می‌شود در بیمارستان زد و خورد کرده است نشنیدم و به همین دلیل نمی‌توانم کسی را بازخواست کنم. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: