تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸

در تمرین تراکتورسازی چه گذشت؟

تمرين تراکتورسازان با حضورهواداران اين تيم در حالي برگزار شد که مهدي کريميان نيز پس از مدتي دوري در اين تمرين حاضر بود.
تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز تمرين امروز خود را از ساعت 18:30 به مدت يک و نيم ساعت در زمين چمن اختصاصي خود با حضور سه هزار نفري هواداران تراکتورسازي برگزار کرد.

 

مجيد جلالي سرمربي اين تيم قبل از شروع تمرين به مدت 15 دقيقه در رختکن با بازيکنان اين تيم گفت‌وگو کرد و مسائل فني را به آن‌ها گوشزد کرد.

 

مهدي کريميان پس از رفع مصدوميت به همراه برادر خود، به تمرين امروز اين تيم آمده بود و دو نفره تمرين اختصاصي برگزار کردند.

 

کريم انصاري فرد پس از رفع مصدوميت به طور اختصاصي تمرين کرد. هواداران تيم تراکتورسازي به شدت بازيکنان اين تيم را تشويق کردند و از آن‌ها خواستند سه امتياز ديدار اين هفته با مس کرمان را کسب کنند.

 

حميد زيني‌زاده مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در تمرين امروز حضور داشت و از نزديک نظاره‌گر تمرين اين تيم بود.

 

مهدي کياني و علي کريمي به تمرين پنالتي پرداختند. هواداران اين تيم که از 6 امتياز بازي با دو تيم ذوب آهن و سپاهان در اصفهان خوشحال بودند با شعارهاي "بچه‌ها متشکريم" از بازيکنان اين تيم تشکر کردند.

 

جلسه انضباطي سيد محسين حسيني و ميثم بائو صبح فردا در محل باشگاه برگزار خواهد شد. بازيکنان اين تيم نيز فردا آخرين تمرين خود را قبل از بازي با مس برگزار خواهند کرد.

منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: