تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۸۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
منصور پورحیدری
تدبیر24: شكست استقلال مقابل ملوان آن هم با نتيجه سنگين و عجيب 4 بر يك براي امير قلعه‌نويي و مجموعه اين باشگاه خيلي گران تمام شد، اما سنگين‌تر و شايد گران‌تر براي آنها آن چيزي بود كه به نقل از يك جاسوس در  رسانه‌ها تحت عنوان درگيري امير قلعه‌نويي و بازيكنان استقلال در رختكن اين تيم بعد از اين بازي منتشر شد. اتفاقي كه بلافاصله مديران و مسئولان اين باشگاه را به تكاپو انداخت تا فرد خودي اما « جاسوس» وابسته به مجموعه‌شان را شناسايي و احتمالا اخراج كنند.جنبه ديگر اين شكست براي آبي‌ها فاصله زيادي بود كه آنها بعد از تحمل آن با جام گرفتند. اتفاقي كه نه تنها صدر جدول را به طور كامل از اين تيم پايتخت‌نشين گرفت بلكه حالا پرسپوليس را هم به واسطه پيروزي‌شان مقابل صبا به يك قدمي‌شان رساند. منصور  پورحيدري در جايگاه مدير تيم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با «قانون» علاوه بر موضوع جاسوس رختكن اين تيم و شكست آبي‌‌ها مقابل ملوان، در رابطه با ديدار مهم اين هفته تيمش مقابل الشباب هم توضيح مي‌دهد كه متن آن در زير مي‌آيد:

 از شكست عجيب استقلال در زمين ملوان شروع كنيم. فكر مي كنيد اين شكست سنگين نتيجه چه چيزي بود؟

مطمئنا در بروز يك شكست عوامل زيادي تاثير گذار است اما به نظرم استقلال در‌اين بازی از نظر فنی اصلا خوب نبود. آنها به شدت عصبي بودند و هيچ تمركزي در آنها نديدم. شاگردان قلعه‌نويي در اين ديدار حتي در دادن پاس‌هاي ساده هم مشكلاتي داشتند و بازي با ملوان واقعا روز بد استقلال بود.
 
آب و هواي باراني انزلي هم در بروز اين شكست تاثير داشت؟

 به هر حال بازی در شرایط آب و هوایی انزلی سخت است. باران زمين را ليز كرده بود و تقريبا تاثير منفي بر كيفيت فني بازي گذاشته بود. به نظرم ملوان در اين بازي از موقعيت‌هايش به خوبي بهره برد و در نهايت هم پيروز ميدان شد.
 عصبانيتي كه از آن حرف مي‌زنيد به چه دليل بود؟ استقلال كه شانس صدرنشيني داشت و بيش از هر تيمي هم به قهرماني نزديك بود.
دلیلش را نمي‌دانم. باید بررسی شود تا ببینیم بازیکنان برای چه در زمین بازی تمرکز نداشتند. آقای قلعه نویی حتما در روز‌های آینده در‌اين باره با بازیکنان صحبت خواهد کرد. مقابل ملوان در نیمه اول دو، سه کارت هم گرفتند که به دلیل اعتراض بیش از حد به داور بود.‌اين نشان مي‌دهد که عصبانیت در بازیکنان وجود داشت. البته اردوی خوبی قبل از رفتن به انزلی در کیش برگزار شد و به نظر مي‌رسید آرامش بر بازیکنان حاکم شود اما چه مسئله‌اي باعث شد که‌اين آرامش را در بازی نداشته باشند باید بررسی شود. فکر مي‌کنم برای سه بازی باقیمانده باید روی‌اين مسئله کار شود.
 فارغ از نتايج ساير تيم‌ها، اين شكست سنگين سواي همه حواشي و تبعاتي كه به لحاظ آرامش درون تيمي براي استقلال داشت، به نظر مي‌رسد جايگاه اين تيم را بسيار متزلزل كرد.
بر خلاف شما من اين اعتقاد را ندارم چون فكر مي‌كنم قهرماني هنوز هم در دست خودمان است. ما منتظر نتايج ساير تيم‌ها نخواهيم بود و تنها به خودمان و بازي‌هايي كه در پيش داريم مي‌انديشيم. استقلال سه بازي مهم را پيش رو دارد و قطعا با ارائه سه بازي ايده‌آل راه قهرماني را مثل فصل گذشته خواهد پيمود. البته كاملا آگاهيم كه كار نه فقط براي ما كه براي همه تيم‌ها سخت است و تقريبا 5 تيم هنوز شانس قهرماني دارند.
 
نكته جالب جنجالي بود كه پيش از بازي ملوان و استقلال به خاطر شام خوردن قلعه‌نويي و اسكوچيچ اتفاق افتاد. فكر نمي‌كنيد اين شام خوردن و بعد از آن اين همه هجمه غير طبيعي بود؟

متاسفانه‌اين مسائل در فوتبال ما به وجود آمده است و روز به روز هم بیشتر مي‌شود. در حال حاضر به قدری که به حاشیه‌ها توجه مي‌شود، به اصل فوتبال توجه وجود ندارند. حرف و حدیث‌های بسیاری هم درباره شام خوردن قلعه نویی و سرمربی ملوان به وجود آمد. شما يك درصد به اين فكر كنيد كه عكس اين نتيجه اگر اتفاق مي‌افتاد و استقلال 4 بر 2 بازي را به نفع خودش پايان مي‌داد چه جرياني رخ مي‌داد.

سواي شكست استقلال مقابل ملوان، اتفاق نگران كننده براي كادر فني اين تيم انتشار جزئيات رخ داده در رختكن ورزشگاه تختي انزلي بود. عده‌اي معتقدند استقلال جاسوس دارد، آيا واقعا اين گونه است؟

متاسفانه يك نفر جزئيات اتفاقات رخ داده در رختكن را به بيرون انتقال داد كه اگر واقعا نيتش جاسوسي باشد واقعا كارش شرم آور است. اين يك رفتار كاملا غير حرفه‌اي است و متاسفانه اوج بي اخلاقي است. مطمئن باشيد مديران باشگاه اگر مطمئن شوند چنين فردي در مجموعه ما وجود دارد او را شناسايي و  با او برخورد خواهند كرد.

 صدرنشيني فولاد را چطور مي‌بينيد؟

به هر حال وقتي ما مي بازيم طبيعي است كه صدر به تيم ديگري مي رسد. قهرماني و صدر جدول را كه به نام ما سند نزده‌اند. همانطور كه گفتم مجموعه استقلال بايد در 3 بازي باقيمانده فقط به خودش و نتايجش فكر كند.

 ارزيابي‌تان از بازي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا چيست؟

شرایط بازی‌های آسیایی با لیگ تفاوت دارد. سه شنبه اولین بازی ما در لیگ قهرمانان است و همیشه اولین بازی مشکلات خودش را دارد. تیم‌های عربی به خصوص تیم‌های عربستان سطح فنی خوبی دارند. بازی ما با الشباب سنگین و سخت خواهد بود. در چنین شرایطی باید آرامش را سریع به تیم برگرداند و بازیکنان هم باید نتیجه بازی با ملوان را فراموش کنند. دیگر تمام شد و رفت. برای‌اينکه نتیجه‌اين بازی در دیدارهای آینده تاثیر نداشته باشد باید تلاش کرد. معتقدم اگر آرامش باشد، بازیکنان از نظر فنی مشکل ندارند.   

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها