تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۱۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
آمریکا در اقدامی تلافی‌جویانه پس از آنکه کاراکاس سه تن از دیپلمات‌های واشنگتن را هفته گذشته اخراج کرد، سه تن از دیپلمات‌های ونزوئلا مستقر در آمریکا را اخراج کرد.
تدبیر24: یکی از مقام‌های وزارت امور خارجه آمریکا گفت: این سه دیپلمات ونزوئلایی ۴۸ ساعت وقت دارند تا آمریکا را ترک کنند.

این اقدام درست زمانی صورت گرفته که نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا گفت: قصد دارد تا سفیر جدیدی را در واشنگتن منصوب کند.

این مقام در بیانیه‌ای گفت: ایگناسیو لوئیس کاجال آوالوس، معاون اول، ویکتور مانوئل تیسانی آزپوروا، معاون اول و مارکوس خوزه گارسیا فیگواردو، معاون دوم سفارت ونزوئلا در آمریکا ۴۸ ساعت وقت دارند تا این کشور را ترک کنند.

مادورو ۱۶ فوریه سال جاری میلادی اعلام کرد که سه تن از دیپلمات‌های آمریکایی مستقر در کاراکاس به اتهام دیدار با رهبران معترضان ظاهرا به دلیل اعطای ویزا به آنها از ونزوئلا اخراج می‌شوند.

دولت آمریکا این اتهامات را رد کرده و آنها را بی‌پایه و اساس خواند. آمریکا و ونزوئلا از سال ۲۰۱۰ در پی خدشه‌دار شدن روابط سفیر متقابل در کشورهای یکدیگر ندارند.

ونزوئلا از سه هفته پیش با اعتراضات مواجه شده و این اعتراضات از سوی دانش‌آموزان و مخالفان خشمگین در مورد شرایط بد زندگی از جمله افزایش جرایم خیابانی، افزایش تورم و مشکلات اقتصادی تشدید شده است.

مادورو تاکید دارد که این اعتراضات کودتایی با تحریک آمریکا برای از بین بردن حکومت دموکراتیکش انجام شده است اما وی همچنین خواسته تا با واشنگتن مذاکره کند چر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها