تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۱۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۰

بنا: تغییراتی در تیم ملی خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: تغییرات کمی در تیم ملی داریم و 70 تا 80 درصد ترکیب تیم ما نفرات اعزامی به المپیک 2012 لندن خواهند بود.
تدبیر24: «محمد بنا» روز جمعه در حاشیه مراسم سالروز تاسیس باشگاه هنرمندان ایران که در تالار وحدت در حال برگزاری است، با اشاره به اعزام تیم کشتی فرنگی به مجارستان و اینکه چرا همراه تیم به مجارستان نرفته است، گفت: نرفتنم دلیل خاصی نداشته است. کادر فنی قابلی تیم را هدایت و همراهی می کند و اگر تیم با تجربه نبود به طور حتم با آنان اعزام می شدم.

وی در باره شیوع بیماری در اردوی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان و تازه ترین شرایط ملی پوشان نیز اظهار داشت: ویروس سرماخوردگی سختی در اردو شایع شده و کشتی گیران به آن مبتلا شدند. از تیم ملی کشتی فرنگی محسن سوریان و امید نوروزی به این بیماری مبتلا شدند.

بنا ادامه داد: به آنان تاکید کردم اگر شرایط جسمی تان مناسب بود، در وزن کشی رقابت های بین المللی مجارستان شرکت کرده و کشتی بگیرید و اگر شرایط مناسب نبود، رقابت ها را از نزدیک تماشا کرده و رقبای خود را شناسایی کنید.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در باره شرکتش در مراسم باشگاه هنرمندان و اهدای تندیس انسانیت نیز گفت: کار قشنگی است که امروز صورت گرفته است. به دعوت محمدرضا طالقانی به این مراسم آمده ام و معتقدم باید بیشتر در باره این مسایل تبلیغ و الگوسازی شود.

وی تاکید کرد: ما باید بتوانیم الگوسازی کنیم و الگو داشته باشیم و از اینکه در این مراسم حاضر شده و در کنار بهترین های ورزش کشور حاضر شده ام، خوشحالم.

وی در باره دلایل شرکتش در این مراسم نیز گفت: به دعوت طالقانی که فردی اخلاق مدار است آمدم و از آنجا که به او و مدیریتش اعتقاد دارم و می دانم همواره به دنبال کارهای خوب است، در این مراسم شرکت کردم.

وی در باره اعتراضات طالقانی و اینکه او را از ورزش کشور بیرون کرده اند و به این دلیل راجع به ورزش اظهارنظر نکرده است نیز عنوان کرد: متاسفم که این مدیر توانمند که تمام عمرش را در ورزش گذرانده است، هم اکنون اعتراض خاموش کند و در باره ورزش اظهارنظر نکند. طالقانی را از هنگامی که کشتی می گرفتم می شناختم و می دانم او مدیر توانمندی است.

بنا در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی کند نرفتن وی به مجارستان، شایعات را در باره او بیشتر می کند نیز گفت: مربیان قابلی در تیم هستند و حقشان مربیگری است. من نیز در کنار آنان بوده و هر وقت لازم بدانند، در کنار تیم قرار خواهم گرفت.

وی تاکید کرد: در حال حاضر بهترین تیم تاریخ کشتی فرنگی ایران را داریم و این تیم توانایی آن را دارد که 20 تا 30 هزار تماشاگر را به ورزشگاه بیاورد و میلیون ها بیننده نیز از طریق گیرنده های خود مبارزات کشتی گیران ایرانی را تماشا کنند. حیف است به این زودی به ترکیب این تیم دست بزنیم و از این رو سعی داریم، استخوان بندی تیم المپیک لندن را حفظ کنیم.

بنا اضافه کرد: البته حفظ استخوان بندی در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران که حتی جایگزینان بهتری نسبت به کشتی فرنگی دارد، نیز رعایت می شود.

وی در خصوص مسابقه های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان در ازبکستان و بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی نیز گفت: مشکلی برای حضور در این دو میدان بزرگ نداریم، هر چند دوست داشتم مسابقات کشتی قهرمانی سال 2014 بزرگسالان جهان به جای ازبکستان، در روسیه برگزار می شد و ما در این کشور قهرمان می شدیم. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: