تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۲۰۰۶۶
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰

آقای جنتی ! به عمل کار برآید

از وزیر محترم ارشاد اسلامی سوال داریم که آیا تاکنون برای فاجعه اسف بار بی حجابی و کشف حجاب هایی که این روزها رواج شدیدی پیدا کرده فکری کرده اند . . .

تدبیر24 - منتقدین : بعد از بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری و ابراز نگرانی معظم له از اوضاع فرهنگی کشور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیانیه ای سخنان رهبری را روشنگر و مسیر حرکت حوزه فرهنگی اعلام کرد .

متن این بیانیه بدین شرح است :

سخنان حکمت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان محترم مجلس خبرگان، همچون همیشه روشنگر مسیر حرکت کشور به ویژه در حوزه فرهنگ بوده و دیدگاه حکیمانه ، عالمانه  و واقع بینانه معظم له راهگشای مدیران فرهنگی کشور و همه اهل فرهنگ و هنر به افق های رشد و تعالی است  و بر عزم و همت آنان در صیانت از هویت دینی، ملی و انقلابی کشور خواهد افزود.

بی تردید، رفع دغدغه های معظم‌له، نیازمند درک عمیق مقوله تهاجم فرهنگی؛ تقویت جبهه فرهنگی انقلاب و به میدان آوردن جریان فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اسلامی  در برابر این تهاجم است؛ همچنین تحقق این دیدگاه متعالی مستلزم حمایت از هنر متعهد به آرمان های اسلامی و صیانت محیط زیست فرهنگی از آفت ها و آلایش های عقیدتی و سیاسی است.  بدیهی است دستیابی  به این هدف در گرو اهتمام همه دستگاه ها و نهادهای فرهنگی به جهت یابی دقیق فکری و ساماندهی هنر و اندیشه بر مبنای هویت اصیل اسلامی و انقلابی خواهد بود.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با الهام از رهنمودهای تعالی بخش رهبر فرزانه انقلاب می کوشد با تعمیق فرهنگ و هنر متعهد، تقویت احساس مسئولیت در پدید آورندگان آثارو اصحاب رسانه  و جذب حداکثری اهالی فرهنگ و هنر که در نقاط عطف تاریخی همچون انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سازندگی، و صحنه های مختلف رویارویی با تهاجم فرهنگی مجاهدتی بی‌بدیل نموده اند، تمامی همت خویش را برای تحقق منویات ایشان به کار گیرد.

امید می رود حاصل این تلاش و ادای تکلیف مورد تأیید رهبری گرانقدر انقلاب اسلامی، رضایت مراجع عظام تقلید و همه دلسوزان مؤمن و متعهد واقع شود. علی جنتی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

۱۵ اسفند ۱۳۹۲/ ۱۸:۴۸

آنچه که تا امروز اصحاب رسانه و کارشناسان شاهد آن بودند بی توجهی و عدم برنامه منسجم دولت تدبیر در مقوله فرهنگ بود و گام ها و سخنان منتشر شده از وزیر مربوطه و دیگر مسئولان زیر دست ایشان نشان از آگاهی ناچیز آنها در حوزه فرهنگ اسلامی ایرانی بوده است .

سایت حرف نو در این زمینه نوشت : از وزیر محترم ارشاد اسلامی سوال داریم که آیا تاکنون برای فاجعه اسف بار بی حجابی و کشف حجاب هایی که این روزها رواج شدیدی پیدا کرده فکری کرده اند ؟ آیا برای جلوگیری از این فاجعه اقدامی کرده اند ؟ بی شک جواب خیر است چرا که اگر این موضوع ذره ای دارای اهمیت بود هیچگاه نباید می دیدیم که ورود با چادر در یکی مراکز وزارت ارشاد ممنوع شود و یا وزیر فرهنگ برای رفع فیلتر رسانه صهیونیستی فیسبوک یا همان ابزار جاسوسی  از ملت ها که در اشاعه فحشا در جوامع نقش بسزایی دارد اصرار ورزد .

موضوعاتی همچون تک خوانی زن ، قبح زدایی در سینما ، اعطای مجوز به برخی ناشران حامی فتنه و برخی فیلم هایی که ارزش های دینی را نادیده گرفته است ، حمایت از خوانندگان فتنه گر همچون شجریان ،برخورد ضعیف با جماعتی که در مقالات خود اسلام  را مورد هدف قرار داده اند و مواردی دیگری که تنها باگذشت 6ماه از حضور جنتی در این وزارت خانه رخ داده است و نشان از بی تدبیری دولت تدبیر در این حوزه بسیار مهم دارد و حال با گذشت 6 ماه مقام معظم رهبری از وضعیت فرهنگی کشور ابراز نگرانی می کنند و خواستار رسیدگی و توجه دقیق در این حوزه می شوند . با توجه به بخشی از ضعف های یادآور شده در بالا باید به آقای جنتی یادآورشویم انتشار بیانیه در تبعیت از بیانات رهبری عظیم الشان اقدامی قابل پسند و زیبا بود اما آقای جنتی ! به عمل کار برآید به سخن گفتن نیست امیدواریم که هرچه سریعتر موجبات رفع نگرانی مقام معظم رهبری و ملت ایران در خصوص فرهنگ را فراهم گردانید .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
2
3
بی حجابی چه ربطی به جنتی داره؟ این وضعیت از دوران آقای هاشمی شروع شده بود و در دوران احمدی نژاد هم به اوج فضاحت خودش رسید. حتی اون طرح ....گشت ارشاد هم کاری از پیش نبرد. حالا مونده تا تابستون! خدا رحم کنه. غرض اینکه این چیزا فرمایشی نیست. با برخورد و سختگیری و هزار کوفت دیگه هم بهتر که نمیشه بدتر هم میشه. باید دید ریشه ش چیه؟ به نظر من یکی از عوامل مهم در شیوع بی حجابی نداشتن الگوی مناسب از یک زن با حجابه! خب وقتی دختران ما میبینند که زنان بی حجاب موفق تر، محبوبتر، جذاب تر و به روزترند خود به خود تقلید میکنند. این در حالی است که زنان جامعه متدین اغلب مشغول کارهای ... و ... ندارند. حد اعلای انسنیت از نظرشان ... و ..و تا ...است. مبادا که ...شوند.
پاسخ ها
پارسا
| Iran (Islamic Republic of)
بسمه
نظرات شما مؤید محتوای مقاله است.
دقیقاً «ریشه یابی این فجایع» و «ارائه الگوی مناسب از یک زن محجبه» که بهش اشاره کردید وظیفه هیچ کس نیست جز وزیر ارشاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
چرا تمام حرفای آدم و نمیذارید؟ تا کی میخوایید سانسور کنید؟ اگه تحمل ندارید جمع کنید سایت و دیگه! در ضمن آقای پارسا! ارائه الگوی مناسب از زن محجبه کار خود زنان متدینه، نه وزیر فرهنگ. فرهنگیها باید الگوهای خوب موجود را نمایش دهند نه اینکه ایجاد کنند! آخه یه چیزی باید تو جامعه باشه تا این بدبختا نشونش بدن. والا هرکس رو که ما تو این جماعت دیدیم مشغول خاله بازی و کاسه بشقاب بازی و بشور و بساب و زایمان و .... اینا بودن! اینا قابلیت نمایش دارن؟ چی شون رو نمایش بدن؟ این تازه تو دانشگاه امام صادق بوده!
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
1
3
وقتی درصدا وسیما افراد بدحجاب را افرادموفق جامعه قلمداد میکنند وافراد باحجاب را بیسواد ویادرنقش کلفت نشان میدهند.ویا درآگهی های تجارتی افراد بدحجاب را نشان میدهند وزارت ارشاد چکارکند؟ویا بقول احمدی نژاد افراد بدحجاب در راهپیمائیها ودر انتخابات مردم سرافراز ایران معرفی میشوند ودر تابستان همان افراد را بی بند وبارمی نامند!زشته نکنید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کسی قلمداد نکرده جناب شناس! واقعیتیه که وجود داره.
فردوس توسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
0
0
جالب بود
اکباتان
|
Australia
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
0
1
آیا فرهنگ یک ملت در دست یک وزارتخانه است؟ آیا منظور مقام رهبری فقط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؟ اغلب نهادها و سازمانها بودجه فرهنگی دارند. دستگاه روحانیت با در اختیار داشتن صدها حوزه علمیه با میلیاردها وجوهات شرعی و میلیاردها تومان بودجه دولتی و در اختیار داشتن هزاران مسجد و امورات دینی و فرهنگی مردم هیچ مسئولیتی ندارند. بسیج سالانه میلیاردها تومان صرف فعالیت های فرهنگی خود می کند بیلانشان چیست؟ چرا وقتی دهها نهاد دینی و دولتی و غیر دولتی از بودجه عمومی برای سروساماندهی فرهنگ هزینه می کنند این فقط دولت است که باید چاسخگو باشذ؟
سید علی هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
0
1
دوستان!
چند مسئله باید مورد تامل قرار گیرد. یکی اینکه اساساً ملاک باحجاب، بی حجاب و بدحجاب بودن چیست؟ این دقیقاً نقطه اختلاف اصلی است.
مسئله بعدی این ست که گشت ارشاد تاکنون چه نقشی ایفا کرده؟ من بسیار سراغ دارم افرادی را خود مذهبی و محجبه(چادری) هستند اما در مواجهه با مامورین گشت ارشاد به ایشان ابراز نفرت میکنند. یعنی حتی بسیاری افراد مذهبی و محجبه نیز با این طرح مخالفند.
عقیده شخصی من این است که وجود گشت ارشاد در شهرها توهین بزرگی به فهم و ادراک مردم است.
تا جایی که من مشاهده داشته ام گشت ارشاد موجب دشمنی و لجبازی مردم بویژه جوانان با مقوله حجاب شده است. به این معنی که "بدحجابی" برای عده ای شکلی از اعتراضات مدنی به حساب می آید.
شخصاً از بدحجابی ناراحتم اما میدانم اگر راهی برای جلوگیری از گسترش این فرهنگ وجود داشته باشد بی شک آن راه گشت ارشاد و اجبار و اکراه مردم به رعایت حجاب نیست. پرداختن به این موضوع در تخصص جامعه شناسان است نه نیروهای انتظامی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
1
0
واقعا که سایتت بی شعوری داری اسمشم ریاکارا نه گذاشتی تدبیر24، یقینا از طرفدارای جلیلی هستی خدا لعنتت کنه سایت تدبیر24، تو که حرفات از افراطیون مجلس و جلیلی هم بدتره دعا میکنم این نقاب از چهره ات بیفته بیخود خودتو طرفدار روحانی نشون نده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
1
0
سایت افراطی تدبیر 24 و حامی واقعی سعید جلیلی متشکر واقعا!!!!!...... طرفدار افراط و ... مظلوم در ایران....

مدیونی اگه منتشر نکنی اینو
نظر شما: