تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۲۰۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۶

سفر دیوید کامورن به اسرائیل

نخست وزیر انگلیس روز چهارشنبه برای یک سفر دو روزه وارد سرزمین های اشغالی شد.
تدبیر24: به گزارش پایگاه خبری عاروتص شوع ، انتظار می رود مسئله برنامه هسته ای ایران و مذاکرات مقامات رژیم صهیونیستی و فلسطین در راس دستور کار مذاکرات دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در سرزمین های اشغالی باشد.

این اولین سفر دیوید کامورن از سال 2010 به سرزمین های اشغالی است.

دیوید کامرون پس از ورود به فرودگاه بن گوریون برای دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صیهونیستی به دفتر وی رفت. انتظار می رود مذاکران مقامات رژیم صیهونیستی و فلسطین ، روابط دو جانبه و همچنین برنامه هسته ای ایران در راس دستور کار رایزنی های دو طرف قرار بگیرد.

گفته شده است که دیوید کامرون روز پنج شنبه با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی دیدار خواهد کرد.

نخست وزیر انگلیس پیش از ترک دفترش به سوی سرزمین های اشغالی اعلام کرد: اقدامات جان کری وزیر خارجه آمریکا در مورد مذاکرات صلح خاورمیانه که می تواند منجر به صلح شود در حال ورود به مرحله سرنوشت سازی است. از این سفر برای حمایت از این اقدامات استفاده خواهم کرد.

نخست وزیر انگلیس در ادامه گفت که وی نتانیاهو و محمود عباس را تشویق می کند تا گام های سخت نهایی را به سوی صلح بردارند.

انتظار می رود دیوید کامرون در پارلمان رژیم صهیونیستی(کنست) سخنرانی کند و با شیمون پرز و برخی دیگر از مقامات این رژیم دیدار و گفت و گو کند.

دیوید کامرون و نتانیاهو همچنین قرار است در کنفرانس خبری مشترکی شرکت کنند.

نخست وزیر انگلیس که یک هیاتی از مقامات تجاری را با خود به همراه دارد، قصد دارد از این سفر برای تقویت روابط تجاری دو جانبه استفاده کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: