تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۳

کشف روش جديد درمان ايدز و هپاتيت

دو پزشک مصری مدعی شدند پس از 20 سال فعالیت مستمر بر روی یک پروژه تحقیقاتی بالاخره روش جدیدی را برای درمان بیماری های هپاتیت C و ایدز کشف کرده اند.
تدبیر24: این دو پزشک مصری به تازگی این روش درمانی را روی بیماران مبتلا به ایدز و هپاتیت C آزمایش کردند.

ˈاحمد امین ˈ یکی از پزشکان نیروهای مسلح مصر که بر روی این پروژه تحقیقاتی فعالیت می کند، گفت: نام این روش درمانی Complete Curing Device و مخفف آن سی سی دی
 (CCD ) است و این روش در یکی از بیمارستان های نظامی مصر آزمایش شده است.

به گفته وی در این روش درمانی ویروس های ایدز و هپاتیت C ردیابی و سپس از بین برده می شوند و بدین ترتیب درمان کامل انجام می شود.

امین گفت: در این روش درمانی دو دستگاه که توسط بخش مهندسی نیروهای مسلح مصر ساخته شده است، به کار می رود. یکی از این دستگاه ها ویروس ها را پیدا می کند و دستگاه دیگر آنان را از بین می برد. 

وی خاطرنشان کرد: مدت درمان با استفاده از این روش درمانی 6 ماه است. ویروس ها در بدن همه بیمارانی که این روش درمانی بر روی آنان اعمال شده، پس از سپری شدن دوره درمان، ناپدید شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: