تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

نقاشی دانش آموز مهابادی جهانی شد

مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد گفت: دانش آموز مهابادی در پانزدهمین دوره مسابقه بین المللی نقاشیˈ نوا زاگوراˈ در کشور بلغارستان، موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.
تدبیر24: ˈشیلر غفورملایی ˈ روز یکشنبه افزود: این دانش آموز موفق که ˈپریا پسواه ایˈ نام دارد و از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک مهاباد است ،موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.

وی اظهار کرد: این دانش آموز در نقاشی خود آیین عروسی در مناطق کردنشین را به تصویر کشیده و از لباس های محلی کردی و آداب و سنن این مناطق بهره گرفته بود .

غفور ملایی اضافه کرد: این مسابقات با حضور دانش آموزانی از 28 کشور جهان و با شرکت بیش از دو هزار و650 اثر از کودکان کشورهای مختلف جهان برگزار شد، که از ایران نیز آثار 61 نفر از اعضای کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان های مختلف کشور جواز حضور در این مسابقات پیدا کرده بودند.

وی اظهار داشت: این دانش آموز موفق مهابادی هم اکنون در پایه ششم ابتدایی مدرسه دکترعبدالرحمان شافعی این شهر در حال تحصیل است.

وی یادآور شد: روز گذشتهˈ شنبهˈ نیز در آیینی با حضور اعضا و مسوولان کانون پرورش فکری شماره یک مهاباد از موفقیت این دانش آموز مهابادی تقدیر شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: