تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۲۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
بررسی‌ها نشان می‌دهند مارچوبه، گل گاو زبان، گل پامچال، رازیانه و شاهی می‌توانند برای خانم‌ها همانند دارو عمل کنند و بسیاری از مشکلات را برطرف کند.
تدبیر24: یافته‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد برخی از داروهای گیاهی زنانه و برخی نیز مردانه‌اند، اما گاهی افراد بدون آگاهی دارویی را مصرف می‌کنند که چندان منفعتی ندارد.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، مارچوبه گل گاو زبان، گل پامچال، رازیانه و شاهی می‌توانند برای خانم‌ها همانند دارو عمل کنند و بسیاری از مشکلات را برطرف کند.
 
این گیاهان به دلیل داشتن آهن، کلسیم، فسفر مقدار هورمون را افزایش می‌دهند و در حفظ و تنظیم هورمون بسیار موثر واقع می‌شوند.
 
گفتنی است این گیاهان باعث تقویت سلول‌های پوست و مو شده و زیبایی و شادابی را افزایش می‌دهند و می‌توانند در درمان ناباروری در خانم‌ها موثر باشند.
 
نتایج مطالعات نشان می‌دهند، این گیاهان دارویی، احساس غم و اندوه زنانه را برطرف کرده و باعث ایجاد آرامش و شادی در زندگی می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها