تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۲۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

تبریک انتخاباتی زودهنگام اردوغان

نخست وزیر ترکیه در سخنرانی از بالکن ساختمان دفتر مرکزی حزب عدالت و توسعه در آنکارا، پایتخت این کشور، از حامیان خود به علت حمایتشان تشکر کرد و گفت، حزب عدالت و توسعه، در انتخابات شهرداری ها پیروز شده است.
تدبیر24: رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه، می‌گوید حزب عدالت و توسعه (جناح حاکم براین کشور)، در انتخابات محلی این کشور پیروز شده است.
 
اردوغان، یکشنبه شب (دیشب، ۱۰ فروردین ۱۳۹۳، ۳۰ مارس ۲۰۱۴)، خطاب به هزاران حامی خود گفت: «آنانی که به ترکیه حمله کردند، ناامید شدند.»
 
وی در سخنانی از بالکن ساختامن دفتر مرکزی حزب عدالت و توسعه در آنکارا، از حامیان خود به علت حمایتشان تشکر کرد و همچنین به رقیبان خود هشدار داد که تاوان اتهام ها و انتقادهایشان را خواهند پرداخت.
 
اردوغان همچنین وعده داد، عاملان فاش شدن فایل‌ های صوتی مقامات عالی رتبه ترکیه را در پیشگاه عدالت حاضر کند.
 
نتایج اولیه انتخابات محلی ترکیه که دیروز برگزار شد، نشان می‌ دهد حزب عدالت و توسعه این کشور، با فاصله زیاد پیشتاز است.
 
نتایج شمارش بیش از ۵۰ درصد آرا حاکی از این است که این حزب توانسته حدود ۴۸ درصد آرای سراسری را از آن خود کند.
 
این انتخابات، آزمون مهمی برای نخست وزیر ترکیه در اصله پنج ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری این کشور قلمداد می‌شود.
 
دولت اردوغان در چند ماه گذشته، که دورانی پرتنش در دوران نخست وزیری ۱۱ ساله وی بوده است، با اعتراض های گسترده، اتهام رسوایی‌ های مالی و انتقادهایی درباره فیلتر کردن برخی پایگاه های اینترنتی رو به رو شده است.
 
فایل‌ های صوتی روز جمعه در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته شد که گفتگو بین مقامات امنیتی ترکیه درباره مداخله احتمالی نظامی در کشور سوریه را فاش کرد.
 
آنکارا در واکنش به انتشار این فایل‌ها، دسترسی کاربران به یوتیوب را در سراسر ترکیه بست و اعلام کرد: انتشار این فایل‌های جنجالی، «یک مسئله امنیت ملی» ایجاد کرده است.
 
بسته شدن شبکه اجتماعی فیس بوک، یک هفته پس از آن صورت گرفت که دولت ترکیه، دسترسی به توئیتر را محدود کرده بود؛ آنکارا توئیتر را پس از این بست که مدارکی مبنی بر فساد بین نزدیکان اردوغان در این شبکه اجتماعی منتشر شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: