تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۲۱۴۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
تمرین نظامی مشترک نیروهای زمینی عربستان سعودی و امریکا از روز شنبه در مناطق شمال غربی عربستان آغاز شد.
تدبیر24: خبرگزاری آلمان نوشت: سرلشکر سعد بن عبد الله القرنی فرمانده عملیات نظامی منطقه شمال غرب عربستان گفت: انور نظامی مشترک نیروهای زمینی عربستان و آمریکا تحت عنوان مانور دوستی 3 و مانور عقاب صحرای 3  از روز شنبه آغاز شد.

القرنی با اشاره به اینکه واشنگتن و ریاض  در گذشته نیز سابقه برگزاری تمرین های نظامی مشترک در مناطق شمال و جنوب عربستان را دارند، تصریح کرد:این مانور در راستای تلاش برای ارتقای توان نظامی نیروهای رزمی دو کشور  و کسب آموزش ها و  مهارت های جنگی  برگزار می شود.

القرنی ابراز امیدواری کرد با اجرای این مانور مشترک  بتوانیم به اهداف کلی و تاکتیکی مورد نظر و کسب مهارت های نظامی و جنگی مطلوب  برسیم تا در مواقع ضروری از این تجربیات استفاده کنیم.

ژنرال دانا بیتارد معاون فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا نیز اعلام کرد: اجرای تمرین نظامی مشترک با عربستان به تقویت روابط  صمیمانه و گسترش همکاری نظامی دو کشور دوست  کمک  زیادی خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
0
0
طرف جنگ کیه کجاس؟پرزیدنت مشغول بقیه که توضیح دارن به پادشاه که هموارسازی مدتی است شکل گرفته پس رنده عربستان را به پدیکور عوض کنند.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها