تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
کد خبر: ۲۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

پرتاب کفش به سوی نخست وزیر اردن

یک منبع در دولت اردن اعلام کرد که یک شهروند اردنی در مراسمی کفش خود را به سوی نخست وزیر اردن پرتاب کرده است.
تدبیر24: یک منبع دولتی اردنی که نخواست نامش فاش شود به «خبرگزاری فرانسه»، گفت که یک شهروند این کشور در مراسمی به سوی نخست وزیر اردن کفش پرتاب کرده است.

بر اساس این خبر «عبدالله نسور» و تعدادی از وزرای کابینه‌اش در این مراسم حضور داشتند و هنگامی که نسور در حال سخنرانی بوده، «مفلح المحاسنه» رئیس کمیته حومه جرش که 65 ساله است کفش خود را به سوی نخست وزیر اردن پرتاب کرده است.

محاسنه بعد از اینکه در مراسمی که در شهرداری جرش در شمال عمان برگزار می‌شده اجازه صحبت کردن درباره مسائل اقتصادی کشور نیافته عصبانی شده و کفش خود را به سوی نخست وزیر و 5 وزیر کابینه‌اش پرتاب کرده است.

پیش از اینکه محاسنه کفش دیگرش را نیز به سوی نسور پرتاب کند، نیروهای امنیتی حاضر در سالن وی را متوقف کرده‌‌‌اند.

بر اساس این گزارش، محاسنه به بالا رفتن قیمت‌ها در کشور از سوی دولت اعتراض داشته، بالا رفتن قیمت سوخت در اردن مدتهای زیادی به بهانه مردم برای حضور در اعتراضات خیابانی و انتقاد از دولت تبدیل شده بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: