تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۲۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷

ارتش اوکراین در آماده باش کامل

رئیس جمهوری موقت اوکراین از اعضای حاضر در یک نشست خواست تا هرچه سریعتر گروه‌های شبه‌نظامی محلی وفادار به کی‌یف را ایجاد کنند.
تدبیر24:  الکساندر تورچینوف، رئیس جمهوری موقت اوکراین اعلام کرد به علت تهدید تجاوز روسیه، ارتش این کشور  در حالت "آماده‌باش کامل" به سر می‌برد.

تورچینوف همچنین اذعان کرد که کی‌یف نمی‌تواند وضعیت مناطق شرقی این کشور را کنترل کند.
وی در سخنانی در نشست امروز شورای استانداران اوکراین اظهار داشت: این خطر واقعی وجود دارد که روسیه جنگی را علیه اوکراین به راه اندازد و (به همین خاطر) نیروهای نظامی ما در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

رئیس جمهوری موقت اوکراین از اعضای حاضر در این نشست خواست تا هرچه سریعتر گروه‌های شبه‌نظامی محلی وفادار به کی‌یف را ایجاد کنند.

وی تأکید کرد: برای حمایت از دیگر مناطق کشور در مقابل چنین تهدیداتی ما باید قابلیت این را داشته باشیم که نیروهای خود را  به سرعت اعزام کنیم.

تورچینوف همچنین با اشاره به اینکه کی‌یف نمی تواند کنترل اوضاع را در مناطق شورشی شرقی این کشور به دست بگیرد، اظهار داشت: برخی نیروهای امنیتی و انتظامی با سازمان‌های تروریستی همکاری دارند.

وی در ادامه گفت: اولویت کنونی ما مانع شدن از گسترش تهدید تروریست‌ها به دیگر مناطق اوکراین است.

رئیس جمهوری اوکراین همچنین اظهار داشت: براساس شناختی که از تجربه (حوادث) یورومیدان کسب کرده‌ایم، کاربرد زور کافی نیست. این وضعیتی است که ما در شرق اوکراین با آن مواجه شده‌ایم.

وی پیشتر در سخنرانی تلویزیونی روز سه‌شنبه خود اعلام کرده بود که وضعیت شرق این کشور "بیانگر انفعال،‌ یاری‌نرساندن و تاحدودی خیانت است" و متعهد شده بوده تعداد زیادی از مقامات ارشد در مناطق شرقی اوکراین را از کار برکنار کند.

این اظهارات در شرایطی بیان شده است، که طی دو روز گذشته شهرهای لوهانسک و هورلیوکا به کنترل مخالفان درآمده و معترضان توانستند بر ساختمان‌های دولتی و مراکز پلیس در این شهر سیطره یابند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: