تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
معاون توانبخشی جمعیت هلال احمر خبر داد

توسعه مراکز توانبخشی در کشور

معاون توانبخشی جمعیت هلال احمر از افزایش تعداد مراکز ارائه خدمات توانبخشی درکل کشور خبر داد.
تدبیر24: دکترسید مسعود مرعشیان در تشریح برنامه‌های این معاونت در سال جاری به تحقق شعار«توانبخشی درب منزل» اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در 27 استان کشور 23 مرکز و واحد توانبخشی دایر است که در صدد آن هستیم تا با آمایش سرزمینی تعداد این مراکز را افزایش دهیم.

وی با اشاره به برنامه توسعه فیزیکی مراکز توانبخشی در کشور گفت: سال گذشته 147 هزار نفر در کل کشور از خدمات توانبخشی جمعیت هلال احمر بهره‌مند شدند.

مرعشیان با بیان اینکه با مجموعه اقدامات صورت گرفته در حال حاضر هیچ بیمار پشت نوبت نداریم، گفت: چندی پیش دستورالعملی برای کاهش زمان رسیدگی به وضعیت مردم به تمام واحدها و مراکز ابلاغ شد، به گونه‌ای که کارمندان باید علاوه بر رعایت کیفیت محصولات، زمان پاسخگویی به مددجویان را به حداقل می‌رساندند.

وی با اشاره به تفاوت چشمگیر قیمت‌ها در معاونت توانبخشی و بخش خصوصی گفت:‌ در بخش پروتز و اروتز شاهد مابه التفاوت 70 درصدی در قیمت‌ها هستیم.

همچنین دکتر علیخانی معاون درمان جمعیت هلال احمر در پاسخ به انتقادی مبنی بر تعطیلی داروخانه‌های جمعیت هلال احمر در برخی از شهرستان‌ها در ایام نوروز گفت: در ایام تعطیل هیچ داروخانه عمومی که شبانه‌روزی نیست نمی‌تواند فعالیت کند که البته ما نواقص را می‌پذیریم و در راستای حل و فصل آن گام برمی‌داریم.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر خود را سازمان کمک‌کننده به وزارت بهداشت می‌داند در مورد میانگین زمانی وصول داروهای تک نسخه‌ای گفت: از زمان دریافت نسخه و تامین ارز تا تهیه داروی تک نسخه‌ای توسط جمعیت حدود 3 الی 4 هفته زمان لازم است.

معاون توانبخشی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در گذشته به دلیل برخی مشکلات در زمینه پرداخت ارز داروها مشکلاتی داشت که این مسائل میانگین زمانی تامین داروهای تک‌نسخه‌ای و خاص را افزایش می‌داد، گفت: خوشبختانه پس از توافقات اولیه و گره‌گشایی سیاسی این مسئله حل و فصل شد.

به گفته دکترعلیخانی جمعیت هلال احمر در بحث داروهای خاص عمدتا نسبت به تامین داروی بیماران سرطانی و ام اس فعالیت دارد و عمده داروهای خاص نیز به این دو بیماری معطوف شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: