تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۲۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
بی احترامی یک سایت مدعی اعتدال گرایی به حجه الاسلام یونسی

حمله به یونسی به بهانه دفاع از روحانی

باید به مدیر مسئول این رسانه خبری گفت که چگونه در اوج بحران سال 88 تا 92 که وبلاگهای افرادی عادی و شهروندان به بهانه حمایت از فتنه و نشر اخبار ...
تدبیر24: سایت خبری انتخاب که خود را وابسته به طیف هاشمی رفسنجانی معرفی می کند و در روزهای تلخ پس از انتخابات 88 با انتشار اخباری در حمایت از جریان اصلاحات خود را رسانه ای اصلاح طلب معرفی نمود امروز نعل وارونه زده و به روحانی وارسته و اصلاح طلب بی احترامی می کند و او را در زمره افراطیون اصلاح طلب می نشاند.
 
باید به مدیر مسئول این رسانه خبری گفت که چگونه در اوج بحران سال 88 تا 92 که وبلاگهای افرادی عادی و شهروندان به بهانه حمایت از فتنه و نشر اخبار در حمایت از موسوی و کروبی فیلتر می شدند وبسایت شما با انتشار همان اخبار و بعضا تحلیل های افراطی به راحتی به فعالیت رسانه ای ادامه دادید و اگر فیلتر شدید با نفوذتان کمتر از یک هفته به فعالیت خود ادامه دادید.
 
بسیار بعید و دور از انتظار بود که شما و دوستان شما بر شایعات جدایی و شکاف بین دولت و اصلاح طلبان دامن بزنید که البته این یادداشت جنابعالی نشان از همراهی شما با جریانی دارد که به این شایعات دامن می زنند. باید به جنابعالی متذکر شوم که جناب حجت الاسلام یونسی هیچگاه افراطی گری های دوران اصلاحات را تایید نکرده اند که از آن بالاتر حتی کروبی، موسوی و رییس دولت اصلاحات نیز همواره منتقد آن رفتارها بودند اما متاسفانه شما به یک چهره مستقل آن هم به بهانه دو نقل قول از ایشان، بی احترامی می کنید و تلاش می کنید که سایت انتخاب را به سایت تفرقه و جدایی تبدیل کنید.
 
 شما جناب یونسی را به "دست یازیدن به حرکات خام و نارس" متهم کردید و به ایشان توصیه کردید که "گذشته و پیشینه ایران و ایرانی را بازخوانی کنند و از حوادث گذشته تاریخ درس عبرت بیاموزند" آیا بهتر نیست که شما قبل از آن که به یک چهره مستقل و روحانی چنین رهنمودهایی بدهید به یاران خود که یک روز با اصلاح طلبان عقد اخوت می بندند و وقتی ستاره بختشان افول کرد با "دیگری" هم پیاله می شوند این توصیه ها را بفرمایید. همان کسانی که یک روز اختلاف دیدگاههای روحانیت مبارز و روحانیون مبارز به "گردو بازی" تشبیه کردند و از تریبون نماز جمعه به مخالفت با تحزب می پرداختند اما امروز خود را پیشگام دموکراسی می خوانند و صادق زیبا کلام نیز او را فرشته نجات می خواند.
 
باید به حضرت عالی توصیه کنم که اگر جناب یونسی را به مطالعه گذشته دعوت می کنید و انتقاد از دو جمله ایشان را دستاویزی برای حمله به اصلاحات و اصلاح طلبان قرار می دهید لازم است قبل از آن تاریخ سی و اندی سال را بازخوانی کنید و ببینید که چه کسانی برای مصالح کشور قلم زدند و تلاش کردند و چه کسانی حاصل این تلاشها را نوش جان کردند و پس از آن مانع از تداوم فعالیتهای آنان شدند.
 
ضمنا اگر توصیه می کنید که از بحث های غیر ضرور خودداری شود لازم است به کسانی این توصیه را داشته باشید سخنان شاذ آنها درباره حجاب و ... نقل محافل تخریب شده است.
 
و اما نکته ای که در یادداشت خود از آن به عنوان "تئوری منکوب  و شکست خورده آن ایام" یاد کردید که اگر مرادتان تئوری "اصلاحات" باید به شما دوستانه بگویم که نظام جمهوری اسلامی تنها با تبیین این تئوری قوام خواهد یافت و قطعا جلوی تحریف ارزشهای انقلاب را جز با گفتمان اصلاحات نمی توان گرفت.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: