تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۲۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
رییس سازمان ثبت احوال کشور جمعیت کشور را تا پایان فروردین ماه امسال 77 میلیون و 528 هزار و 602 نفر اعلام کرد.
تدبیر24: به گزارش  روابط عمومی ثبت احوال ،ˈمحمد ناظمی اردکانیˈ افزود : اکنون جمعیت ایران در یک پنجره طلایی قرار دارد و این جمعیت آماده اشتغال، کار و فعالیت های توسعه ای است.
 
وی با بیان اینکه در سال های اخیر فعالیت های نوینی در راستای نوین سازی و الکترونیکی کردن ثبت احوال صورت گرفته است ، صدور شناسنامه های مکانیزه مبتنی بر پایگاه اطلاعات جمعیت کشور را یکی از مهم ترین این اقدامات عنوان کرد.
 
ناظمی اردکانی ،همچنین صدور کارت ملی و کارت هوشمند ملی را نیز مبتنی بر پایگاه اطلاعات جمعیت کشور بیان و تاکید کرد: تمام اسناد هویتی در دست مردم قرار می گیرد دارای عقبه ای مبتنی بر این پایگاه هستند.
 
رییس سازمان ثبت احوال کشور اسکن و آرشیو 126 میلیون سند هویتی ایرانیان را از اقدامات مهم دیگر این سازمان در الکترونیکی کردن و تکریم ارباب رجوع بیان کرد.
 
ناظمی اردکانی همچنین از ارتباط نزدیک این سازمان با سازمان هدفمندی یارانه ها خبر داد و گفت: تمام افرادی که برای دریافت یارانه اقدام کردند مشخصات آنها از طریق پایگاه اطلاعات جمعیت کشور احراز شده است و مشخصات سرپرستان خانواده به لحاظ ولادت، فوت، ازدواج و طلاق کنترل می شود تا در زمان واریز یارانه این موارد اعمال شود.
برچسب ها: تدبیر۲۴
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها