تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۲۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

"قند پهلو" به سیما می آید

رضا رفیع با اشاره به پخش سری جدید برنامه قند پهلو در شب های ماه مبارک رمضان گفت: در سری جدید برنامه، شیب مسائل سیاسی بیشتر می شود.
تدبیر24: رضا رفیع، مجری و سردبیر برنامه طنز تلویزیونی "قند پهلو" با بیان این که دفتر طنز حوزه هنری در زمینه معرفی تازه ترین و مطرح ترین آثار طنز مکتوب کشور به این برنامه کمک می کند، گفت: همچنین در چهارمین دوره این برنامه تلویزیونی از ناصر فیض مدیر دفتر طنز دعوت شده است تا برای داوری آثار حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: وجود دفتر طنز حوزه هنری و هر انجمن و صنف دیگری در حوزه های ادبی و هنری می تواند مفید باشد و یک گام به جلو است.

دفتر طنز حوزه هنری جریان ساز باشد

رفیع با اشاره به این که دفتر طنز حوزه هنری می تواند از سلیقه های متنوع تری استفاده کند، گفت: این دفتر توانایی های بیشتری برای فعالیت در حوزه طنز دارد و با یک اتفاق و جریان سازی می تواند به عنوان مرجع طنز کشور معرفی شود.

این نویسنده، شاعر و روزنامه نگار طنزپرداز کشور همچنین با اشاره به شروع تولید چهارمین دوره برنامه "قند پهلو" گفت: قند پهلو برای پخش در شب های ماه مبارک رمضان در ۲۵ قسمت در مراحل ابتدایی گروه بندی و چینش گروه است.

وی گفت: سری جدید این برنامه در قالب ۵ گروه چهار نفره و جمعا با حضور ۲۰ چهره جدید طنز کشور تولید می شود. تلاشمان این است که با حفظ ساختار و کلیات برنامه در موضوعات فرعی رویکردهای جدید را لحاظ کنیم.

حال و هوای رمضانی در سری جدید "قند پهلو"

رفیع با تاکید بر این که چهارمین دوره "قند پهلو" وجه ماه رمضانی خواهد داشت، تصریح کرد: حضور فرهنگ واژه های رمضان در ادبیات و طنزها و همچنین حال و هوای ماه مبارک رمضان در این سری برنامه مشهود خواهد بود.

شیب مسائل سیاسی بیشتر می شود

این مجری تلویزیون خاطرنشان کرد: موضوعات تازه نیز در سری چهارم برنامه قند پهلو لحاظ خواهد شد. به طور مثال و به قول دولت یازدهم، شیب مسائل سیاسی در برنامه جدید بیشتر می شود و این آمادگی را داریم که متناسب با مسائل روز کشور موضوعات برنامه را پیش ببریم.

وی عنوان کرد: قصد داریم در سری جدید علاوه بر فیلم و کاریکاتور، حوزه انیمیشن را هم وارد برنامه کنیم و طنزپردازان از دریچه انیمیشن سازان کشور هم به موضوعات نگاه کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: