تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴
به گزارش فارس، عباسعلی کدخدایی سخنگوی سابق شورای نگهبان با حضور در اجلاس بسیج اساتید و در جمع خبرنگاران گفت: بنده هیچ تمایلی ندارم که در دیوان محاسبات مشغول شوم و فعلا در شورای نگهبان به عنوان معاونت اجرایی امور انتخابات حضور دارم.

وی افزود: نمایندگان محترم پیشنهاد کردند که بنده مسئولیت دیوان محاسبات را بپذیریم. حتی دیروز یکی از نمایندگان از طرف خودش برای من ثبت‌نام کرد که بنده عرض کردم تمایلی ندارم و قطعاً این ثبت نام رسمی تلقی نخواهد شد.

کدخدایی در جواب به این سوال که در ادامه به چه کاری مشغول خواهید بود گفت: من بیشتر وقتم را در دانشگاه خواهم بود و البته به عنوان عضو هیئت عالیه حل اختلاف که از طرف مقام معظم رهبری منصوب شده‌ام نیز فعالیت خواهم داشت.

سخنگوی سابق شورای نگهبان پیرامون جزئیات دیدار احمدی‌نژاد و آیت‌الله جنتی گفت: دیگر از دیدار احمدی‌نژاد و آیت‌الله جنتی چیزی نمی‌گویم و صحبت خاص دیگری ندارم.

وی در ادامه با اشاره به نقش بسیج اساتید در فعالیت‌های علمی کشور خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان شجره طیبه می‌توند در همه عرصه‌ها حضور فعالی داشته باشد و در مباحث علمی‌ای که بسیج اساتید راه‌اندازی شده است با دستاوردهای چشمگیری روبرو بوده است.

کدخدایی ادامه داد: اگر قرار باشد توسعه‌ای را برای آینده کشور در نظر بگیریم این توسعه متوقف است بر استفاده از اساتیدی که علاوه بر تخصص و تعهد نیز پایبند هستند و این افراد را ما در بسیج اساتید مشاهده می‌کنیم.

سخنگوی سابق شورای نگهبان همچنین از نقش بسیج اساتید در اسلامی کردن دانشگاه‌ها نیز گفت: یکی از عناصر اصلی اسلامی شدن دانشگاه‌ها حضور اساتید متعهد است که خوشبختانه این ظرفیت در بسیج اساتید دیده می‌شود و قطعا با حضور فعال اساتید متعهد بسیجی در عرصه‌های مختلف دانشگاهی ما شاهد اقدامات بهتری برای اسلامی کردن دانشگاه‌ها خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها