تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۲۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

اعلام ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان

فدراسیون کشتی یک روزمانده به پیکارهای جام جهانی کشتی فرنگی 2014 جهان، ترکیب تیم ملی فرنگی ایران را اعلام کرد.
تدبیر24: رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.
 
ترکیب تیم ایران به قرار زیر است:
 
59 کیلوگرم: حمید سوریان و محمد نوربخش.
 
66 کیلوگرم: امید نوروزی و افشین بیابانگرد.
 
71 کیلوگرم: سعید عبدولی و برومند اصلان.
 
75 کیلوگرم: فرشاد علیزاده و هادی علیزاده پورنیا.
 
80 کیلوگرم: حبیب الله اخلاقی و مهدی محمدی.
 
85 کیلوگرم: طالب نعمت پور و داود اخباری.
 
98 کیلوگرم: مهدی علیاری و داود عابدین زاده.
 
130 کیلوگرم: بشیر باباجان زاده و بهنام مهدی زاده.  
 
گروه بندی پیکارهای جام جهانی کشتی فرنگی سال 2014 در تهران، هفته گذشته با حضور «نناد لالوویچ» رییس فدراسیون بین المللی کشتی (فیلا) در مقر فیلا در شهر لوزان سوییس انجام شد.
 
در گروه یک، تیم های روسیه، مجارستان، آمریکا، ترکیه و قزاقستان و در گروه دو هم تیم های ایران، کره جنوبی، ارمنستان، جمهوری آذربایجان و فنلاند حضور دارند.
 
«تئودوریس هاماکوس»از یونان و «آکرارجان روزی یف» از ازبکستان که از اعضای هیات رییسه فیلا هستند، به عنوان نمایندگان فدراسیون بین المللی کشتی در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی تهران حضور می یابند.
 
همچنین «کنستانتین میخاییل اف» نایب رییس آسیایی کمیته داوران فدراسیون بین المللی کشتی و «ادیشیر ماچیدزه» از گرجستان به عنوان مدرسان داوری از سوی فیلا در این رقابت ها حضور خواهند داشت.
 
با تصمیم مسوولان برگزاری مسابقات، وزن کشی این رقابت ها با دو کیلوگرم ارفاق وزن انجام می شود.
 
در این رقابت ها از نفرات شرکت کننده آزمایش دوپینگ گرفته خواهد شد که دکتر بابک شادگان نماینده ایرانی کمیته پزشکی فیلا و مقیم کانادا، مسوول این کار معرفی شده است.  
 
فدراسیون کشتی ایران برای این رقابت ها در مجموع 55 هزار دلار جایزه در نظر گرفته که به ترتیب به تیم های اول تا سوم 30، 15 و 10 هزار دلار جایزه نقدی اهدا می شود.
 
پیکارهای جام جهانی کشتی فرنگی از سال 1980 آغاز شده و تاکنون طی 31 دوره گذشته، ایران در سال های 2010 ایروان ارمنستان، 2011 مینسک بلاروس و 2012 سارانسک روسیه عنوان قهرمانی را کسب کرده و در سال های 2004 تفلیس گرجستان و 2013 تهران عنوان نایب قهرمانی را بدست آورده است.
 
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در سال های 2005 تهران و 2008 سمباتهی مجارستان به مقام سوم رقابت های جام جهانی رسید.
 
همچنین پیکارهای جام جهانی کشتی فرنگی در سال های 1997، 2005 و 2013 به میزبانی کشورمان برگزار شده است.
 
اتحاد جماهیر شوروی از سال 1980 تا 1991 به طور متوالی 12 مرتبه قهرمان جام جهانی شده و تیم روسیه هم در سالهای 1993، 2001، 2003، 2998، 2009 و 2013 پنج مرتبه قهرمان جام جهانی شده است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: