تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۲۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
۴۸۰۰ بازرسی واحد صنفی در کوهرنگ انجام شد
تدبیر24:  سرپرست اداره صنعت,معدن و تجارت شهرستان کوهرنگ با اشاره به اینکه تخلفات واحدهای صنفی از مهم ترین موضوعات معیشتعی مردم می باشد گفت: امسال تعداد ۴۸۰۰ بازرسی توسط مأموران این اداره از واحدهای صنفی شهرستان کوهرنگ انجام شده می باشد .

مهراب جمالپور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار کرد: یکی از مهمترین تدابیر وزارت صنعت، معدن و تجارت در کل کشور برخورد با گران‌فروشی، کم‌فروشی و دیگر تخلفات واحدهای صنفی می باشد .
وی خاطرنشان کرد: تخلفات واحدهای صنفی از مهم ترین موضوعاتی است که به طور مستقیم با معیشت و رضایت‌مندی شهروندان در ارتباط می باشد .    
جمالپور با اشاره به لزوم تشدید برخورد ها با افراد متخلف در بازار و مشارکت و همکاری دستگاه های دولتی با طرح های بازرسی بر وضعیت اصناف و بازاریان افزود: طی4800 مورد بازرسی انجام شده از این واحدهای صنفی متخلفین شناسایی و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شده می باشند .
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهرنگ با اشاره به اینکه طرح نظارت و بازرسی از بازار در این شهرستان با جدیت بیشتر و برنامه های جدید و کاربردی امسال نیز ادامه دارد، اظهار کرد: با توجه به گسترده بودن کار و نیروهای محدود این اداره انتظار می رود که مشارکت و همراهی مردم به عنوان بازوانی توانمند در این بخش با جدیت بیشتری ادامه داشته باشد .
جمالپور با اشاره به راه اندازی سامانه ارتباطی 124 در مرکز این شهرستان گفت: این سامانه به عنوان سامانه ارتباطی همشهریان با اداره صنعت, معدن و تجارت در راستای انعکاس هرگونه تخلف صنفی و همچنین ارائه پیشنهادات و انتقادات شهروندان می باشد .
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها