تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
پازاج:

دو تیم متفاوت به رقابت های جهانی و آسیایی اعزام می شود

به احتمال فراوان دو تیم متفاوت و یا تلفیقی از ملی پوشان را به این دو مسابقه مهم اعزام خواهیم کرد.
تدبیر24:    به دلیل فاصله کم این دو رویداد مهم ما نمی توانیم تنها یک تیم را در این دو رویداد شرکت دهیم و سعی داریم که یک تیم خوب و آماده را برای بازیهای آسیایی نگه داریم و تیم دیگری با تلفیقی ازتیم اصلی به رقابت های جهانی 2014 ازبکستان اعزام کنیم.
 
وی درخصوص کادرفنی تیم ملی هم گفت:ناصر نوربخش، سعید شیرزادو مهرداد اسفندیاری فر کماکان مانند سابق درتیم ملی خواهند بود و فقط مسعود هاشم زاده و مهدی محمدی را به عنون کمک مربی به این جمع اضافه شده اند.
 
پازاج در خصوص برنامه تیم ملی برای رقابت های جهانی و بازیهای آسیایی هم گفت: بعد از برگزاری رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در روزهای 29 و 30خرداد، برنامه اصلی وتمرینی تیم ملی برای رقابتهای پیش رو تدوین خواهد شد.
 
وی در پاسخ به این سووال که آیا نفرات انتخاب شده در مرحله نهایی انتخابی، به عنوان نفرات اصلی تیم ملی دررقابت های جهانی ویابازیهای آسیایی شرکت می کنند؟ خاطرنشان کرد: کسانی که در رقابت های مرحله نهایی تیم ملی انتخاب می شوند، کادر فنی نظر خود را در رابطه با آنها با شورای فنی تیم های ملی ارایه می کند و در نهایت شورای فنی باید فرنگی کاران را تایید کند.
 
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان همچنین درخصوص اینکه آیاپذیرفتن این پست در شرایط فعلی ریسک نبود؟ گفت:به هرترتیب در شرایط زمانی خاصی قرار داریم که کار کردن در آن سخت و دشوار است و من تنها برای خدمت به کشور و کمک به کشتی فرنگی این پست را پذیرفتم.
 
پازاج درباره رقابت های انتخابی وزن 59کیلوگرم تیم ملی هم گفت:به دلیل مصدومیتی که برای سوریان به وجود آمده و برای حفظ این کشتی گیر خوب کشورمان مقرر شد که او در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نگیرد و همراه با نفرات اول ودوم این وزن درانتخابی تیم ملی در یک تورنمنت بین المللی شرکت کنند و کشتی گیری که نتیجه بهتری گرفت برای تیم ملی انتخاب شود.  
 
درجلسه روز گذشته شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی به پیشنهاد حسن بابک مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی و پذیرش شورای فنی، احد پازاج به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران انتخاب شد.
 
رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال 2014 جهان روزهای 17 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد.
 
همچنین بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی هم از 28 شهریور تا 12 مهر ماه برگزار می شود.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: