کد خبر: ۲۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
امیدوارم تیم ملی مردم را شاد کند؛

جام جهانی نمایشگاه فرهنگی و سیاسی با ۶ میلیارد بیننده است

مردم ایران انتظار ارائه بازی‌های قابل قبول از تیم ملی را دارند اما صرفا قهرمانی اهمیت ندارد و ورزشکاران ما باید در میدان اخلاق هم برنده باشند.
تدبیر24  محمود گودرزی در مراسم بدرقه اعضای تیم ملی فوتبال اظهار داشت: از تمامی اعضای تیم ملی فوتبال و همچنین فریدون و ابتکار، دستیار و معاون رئیس جمهور تشکر می‌کنم.
 
وی افزود: تیم ملی ایران با تلاش‌های طاقت‌فرسایی که متحمل شد توانست از مرحله مقدماتی به جام جهانی صعود کند و موجب شادی مردم ایران شود. اکنون هم امیدواریم در جام جهانی با انجام بازی‌های زیبا و در خور شان نام کشورمان مردم را شاد کند.
 
وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: جام جهانی نمایشگاه فرهنگی و سیاسی با شش میلیارد بیننده است. انتظار داریم در این رقابت تیم ملی شخصیت و جایگاه والای مردم ایران را نشان داده و همانطور که در نخستین مرحله موجب شادی مردم شد در جام جهانی نیز این شادی را دو چندان کند.
 
گودرزی تصریح کرد: مردم ایران انتظار ارائه بازی‌های قابل قبول از تیم ملی را دارند اما صرفا قهرمانی اهمیت ندارد و ورزشکاران ما باید در میدان اخلاق هم برنده باشند.
 
وی تصریح کرد: در این دوره مردم ما بسیار دلگرم شدند و دعای آنها پشت سر تیم ملی خواهد بود. ما هم امیدواریم با لطف خدا بار دیگر دل مردم شاد شود و برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی توفیق و سربلندی در جام جهانی را داریم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: