تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۴۴۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵

لغو همایش اصلاح طلبان در مازندران!

با برگزاری هرچه بهتر همایش‌هایی برای نکوداشت این صفحات زرین تاریخ انقلاب، باید سرنوشت نسل آینده را با ارزش‌های انقلابی گره زنیم نه آنکه با رفتارهایی تنگ نظرانه سبب گسست بین نسلی و ایجاد تفرقه میان نیرهای انقلاب شویم.

تدبیر24: در حالی که بسیاری از فعالین سیاسی از گروه‌های مختلف سعی داشتند تا امسال هم برنامه‌های سالگرد سوم خرداد را پرشور تر برگزار کنند، اما عده‌ای از مدیران باقی مانده از دولت قبل، این زنجیره بزرگ انسانی و فعال را در برخی از استان‌ها مورد هجمه قرار دادند و مانع برگزاری این همایش‌های بزرگ در برخی از شهرستان‌ها شدند. شهر ساری نیز شاهد چنین اتفاقی بود. جوانان اصلاح‌طلب مازندران هم قصد داشتند تا مانند دیگر استان‌های کشور همایشی را در گرامیداشت سوم خرداد برگزار کنند که در روز آخر با دستور فرماندار ابقا شده مرکز این استان، مجوز این برنامه لغو شد. در همین رابطه سلام نو گفتگویی با مازیار اسفندیاری از جوانان اصلاح‌طلب مازندران انجام داده که در ادامه می‌خوانید:


وی پیرامون همایش نکوداشت حماسه سوم خرداد در مازندران اظهار داشت: پس از ملاقات حضوری با چند تن از نخبگان سیاسی استان و دو تن از رزمندگانی که در آزاد سازی خرمشهر حضور داشتند، به اتفاق جمعی از فرزندان شهدا و جوانان اصلاح طلب مازندران از فرمانداری مرکز استان برای برگزاری همایش نکوداشت حماسه دوم و سوم خرداد اقدام به اخذ مجوز کتبی برای برگزاری این همایش نمودیم. 


عضو تیم برگزار کننده این همایش به پایگاه خبری تحلیلی سلام نو توضیح داد: در حالی که از نخبگان و جوانان سراسر استان برای برگزاری این همایش دعوت به عمل آمده بود، جنگ رسانه‌ای دلواپسان استان علیه جوانان اصلاح طلب مازندران آغاز شد تا این همایش باشکوه را به حاشیه برد.

 

دبیر شاخه مازندران سازمان دانشجویی ادامه داد: هجمه رسانه‌ای به این همایش سبب شد تا با وجود آنکه فرماندار ساری اقدام به صدور مجوز کتبی برای این همایش نموده بود با دلایل واهی از برگزاری این همایش ممانعت به عمل آورد. 


وی ادامه داد: این در حالی بود که روند برگزاری این همایش بدون حاشیه و با استقبال خانواده‌های جانبازان و ایثارگران مواجه شده بود و محتوی ملی و میهنی آن می‌توانست ضمن احیای یاد و خاطره ایثارگری‌های سوم خرداد سبب حضور جوانان و نخبگان در عرصه فعالیت اجتماعی و برطرف شدن دلزدگی‌های نسل جوان و ایجاد وحدت داخلی تمام نیروهای فعال در عرصه شود. اما با تنگ نظری‌های عده‌ای از مدیران باقی‌مانده از دولت قبل، لغو این همایش به گسست میان افکار عمومی و دولت منجر شد. 


مازیار اسفندیاری در پایان گفت: با برگزاری هرچه بهتر همایش‌هایی برای نکوداشت این صفحات زرین تاریخ انقلاب، باید سرنوشت نسل آینده را با ارزش‌های انقلابی گره زنیم نه آنکه با رفتارهایی تنگ نظرانه سبب گسست بین نسلی و ایجاد تفرقه میان نیرهای انقلاب شویم. لذا امید است که دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به این بی‌سیاستی‌ها نشان دهد که در حقیقت بر خلاف فرمایشات رهبری انقلاب هم می‌باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
0
1
مراسم سوم خرداد یا دوم خرداد؟
فکر نکنم اصلاح طلبان به دنبال مراسم برای سوم خرداد باشند
نظر شما: