تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
سوریان:

در خدمت سرمربی جدید تیم ملی هستم

قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک اعلام کرد: در خدمت سرمربی و کادر جدید تیم ملی کشتی فرنگی ایران هستم.
تدبیر24:   پس از کناره گیری محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی ایران، کمیته فنی فدراسیون کشتی روز 29 اردیبهشت ماه احد پازاج را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد.
 
با اعلام نام پازاج به عنوان سرمربی، برخی منتقدان اعلام کردندکه تعدادی از کشتی گیران به سبب رابطه نزدیکی که با محمد بنا دارند، از حضور در تیم ملی انصراف خواهند داد.
 
این اتفاق اگر چه قبل از جام جهانی تهران رخ داد، اما این کشتی گیران منافع ملی را برمنافع شخصی ترجیح داده و به اردو بازگشتند و قهرمانی جام جهانی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.
 
این اتفاق پایان نگرانی ها نبود، بلکه همه منتظر بودند که ببینند این کشتی گیران بعد از جام جهانی و خروج از آن شرایط، چه تصمیمی می گیرند؟.
 
مسلما در بین این کشتی گیران نام حمید سوریان بیشتر از دیگران جلب توجه می کرد، چرا که وی شاگرد محمد بنا بود و رابطه خاصی با این مربی سازنده و خوب کشورمان دارد.
 
سوریان روزچهارشنبه درگفت و گوی اختصاصی باایرنا افزود:دلیلی برای همکاری کردن وجود ندارد و حاضر به همکاری با احد پازاج به عنوان کشتی گیر تیم ملی هستم.
 
وی تصریح کرد:نخستین بار است که سعادت همکاری با سرمربی جدید تیم ملی را دارم و به عنوان شاگرد و سرباز این وطن در خدمت تیم ملی و ملت ایران می باشم.
 
سوریان درپاسخ به این سوال که پس از قهرمانی های اخیر مطالباتی دارد یا خیر نیز گفت: هیچ گونه مطالبه ای از دولت ندارم.
 
این قهرمان کشتی جهان و المپیک خود را همیار محیط زیست چهارمحال و بختیاری در زاگرس مرکزی دانست و گفت: از امروز به صورت رسمی همیار محیط زیست این استان شده است.  
 
حمید سوریان کشتی گیر ایرانی وزن 55 کیلوگرم و دارنده شش مدال طلای کشتی فرنگی جهان و طلای المپیک به عنوان سفیر محیط زیست چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه گذشته معرفی شد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: