تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۲۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
سوء مدیریت ها به چه سمتی خواهد رفت؟
گفتنیست هرچند که استعفای میرولد هنوز بصورت رسمی صورت نگرفته اما تا این لحظه نام‌هایی چون محمود میرلوحی، علی اصغر احمدی و حسینعلی امیری برای جایگزینی مطرح شده‌اند.
تدبیر24: طی ماه‌های گذشته، بسیاری از رسانه‌ها از جمله پایگاه تحلیلی سلام نو بارها اخبار و گزارش‌هایی را مبنی بر نابسامانی در ساختار مدیریتی وزارت کشور منتشر کرده‌اند. انتظار بر این بود که دولت تدبیر و امید به این تذکرات خیرخواهانه توجه کافی مبذول داشته و نسبت به اصلاح وضعیت در این وزارتخانه کلیدی اقدام کند.
 
اما روند این سوء مدیریت‌ها به نحوی ادامه پیدا کرده که امروز کار به خداحافظی معاون سیاسی وزیر کشور از این وزارتخانه کشیده شده است.
 
شنیده‌های سلام نو حاکی از آن است که کاظم میرولد، معاون سیاسی وزارت کشور اخیرا در اعتراض به سوء مدیریت رحمانی فضلی کار خود را رها کرده است. گفتنیست که طی این مدت میرولد بارها تلاش کرد تا مدیرکل سیاسی، مدیرکل انتخابات و مدیرکل تقسیمات کشوری این وزارتخانه که زیر نظر معاونت سیاسی هستند را تغییر دهد، اما وزیر کشور مانع از این کار وی شده است.
 
گفتنیست هرچند که استعفای میرولد هنوز بصورت رسمی صورت نگرفته اما تا این لحظه نام‌هایی چون محمود میرلوحی، علی اصغر احمدی و حسینعلی امیری برای جایگزینی مطرح شده‌اند.  
 
با توجه به گرایش میرلوحی و احمدی به جریان اعتدال انتظار می‌رود که چه در صورت باقی ماندن کاظم میرولد و چه در صورت جایگزینی یکی از این افراد با وی، تمهیدی از سوی دولت اندیشیده شود که مجددا سوء مدیریت در این وزارتخانه خسارت به بار نیاورد.
منبع: پویش
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها