تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳

افتتاح 644 واحد مسکن مهر بنیادی و خیرساز در ‌سمنان

644 واحد مسکن مهر بنیاد مسکن و خیرساز استان سمنان با حضور رییس بنیاد مسکن کشور، استاندار سمنان، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه و جمعی از مسوولین استان به بهره‌برداری رسید.
تدبیر24: منطقه سمنان، از این تعداد واحد مسکونی 471 واحد مسکونی مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در پنج شهر و 173 واحد خیرساز نیز به تعداد 48 واحد در درجزین، 75 واحد در سمنان و 50 واحد در مهدیشهر ساخته شده است.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان در آیین بهره برداری از این واحدها گفت: 471 واحد مسکونی در قالب 9 پروژه شامل 321 واحد صنعتی ساز و 150 واحد سنتی ساز است.
 
غلامحسن بنازاده افزود: این واحدها با زیربنای 49 هزار و 262 مترمربع به صورت دو خوابه احداث شده که هر واحد به طور متوسط 75 مترمربع زیربنا دارد.
 
وی گفت: ازاین تعداد 62 واحد در ایوانکی، 88 واحد در سرخه، 204 واحد در مهدیشهر، 52 واحد در دیباج دامغان و 65 واحد در شاهرود ساخته شده است.
 
رییس هیات مدیره مجمع خیرین مسکن ساز استان سمنان نیز گفت: واحدهای خیر ساز یک و دو خوابه بوده و بین 55 تا 75 مترمربع زیربنا دارند.
 
عبدالله اکبری راد افزود: خیرین استان سمنان مشارکت گسترده ای در ساخت واحدهای مسکونی دارند و تاکنون چهار میلیارد و 511 میلیون ریال کمک بلاعوض و دو میلیارد و 808 میلیون ریال به صورت قرض الحسنه برای ساخت مسکن محرومان کمک کرده اند.
 
وی گفت: خیرین همچنین یک هزار و 100 مترمربع زمین که متعلق به سه خیر به نام‌های مرحومه شهربانو قلعه بانی، زیور حامدی و مرحوم سیدمحمد شبیری است را برای ساخت مسکن اهدا‌ کرده‌اند.
 
در استان سمنان در بخش خیرساز 870 واحد و در بخش مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر پنج هزار و 209 واحد در دست ساخت بوده است که از این تعداد سه هزار و 280 واحد تاکنون پایان یافته است.
 
در آیین افتتاح این واحدها که در مجتمع 88 واحدی شهر سرخه برگزار شد مسوولان بنیاد مسکن کشور و جمعی از مسوولان استان سمنان و شهرستان سرخه حضور داشتند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: