تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 07
کد خبر: ۲۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
یکی از پزشکان معالج آیت الله محمد رضا مهدوی کنی وضعیت عمومی رییس مجلس خبرگان رهبری را وخیم اعلام کرد و گفت: مردم برای سلامتی این عالم بزرگ دعا کنند.
تدبیر24: وی که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ایرنا افزود: رییس دانشگاه امام صادق (ع) عصر روز گذشته (چهارشنبه ) به کما رفته است و ضریب هوشیاری وی زیر 20 درصد است.

وی با بیان اینکه هیچ تغییر خاصی در وضعیت بهبودی آیت الله مهدوی کنی حاصل نشده است، افزود: وضعیت نگران کننده است و فقط لطف خدا و دعای خیر مردم می تواند کمک کند.

در همین حال یکی از دو داماد آیت الله مهدوی کنی که بسیار نگران بود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت آیت الله بسیار نگران کننده است و تیم پزشکی بیمارستان تلاش گسترده ای انجام داده اند که وضعیت وی بهبود یابد.

سیدمصطفی میرلوحی افزود: از شب گذشته تغییر خاصی در روند بهبودی آیت الله ایجاد نشده است و از مردم درخواست می کنیم که برای سلامتی وی دعا کنند.

وی اضافه کرد در این میان تنها امید به الطاف خدواند متعال داریم تا بار دیگر آیت الله مهدوی کنی را به ما بازگرداند.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از تکنسین های بیمارستان بهمن، دستگاههای تنفسی همچنان در حال فعالیت هستند اما وضعیت هوشیاری آیت الله مهدوی کنی متاسفانه در وضعیت نامساعدی قراردارد.

برچسب ها: تدبیر24 ، مهدوی کنی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها